شبکه کاردانو گسترده‌تر می‌شود؛ دو استیبل‌کوین USDT و USDC به شبکه کاردانو وارد می‌شوند!

شبکه کاردانو گسترده‌تر می‌شود؛ دو استیبل‌کوین USDT و USDC به شبکه کاردانو وارد می‌شوند!

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از نیوز‌بی‌تی‌سی؛ کاردانو در میان ده رمزارز برتر بازار یکی از بهترین عملکردها را داشته و به تقویت اکوسیستم خود ادامه می‌دهد. این روزها شبکه کاردانو خود را برای راه‌اندازی هاردفورک ترکیبی بعدی آماده می‌کند. با این راه‌اندازی بخش دیفای آن خواهد توانست برخی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار را به اکوسیستم اضافه کند.

در زمان نگارش این مقاله؛ قیمت ADA با دو درصد افزایش در روز گذشته، با قیمت ۰٫۹۴ دلار معامله می‌شود.

صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو WingRiders، با دو پروژه دیگر به‌نام‌های Flint Wallet و Mikomeda، که ارائه‌گر زنجیره‌های جانبی در محیط مورد پسند کاربران و توسعه‌گران هستند، برای راه‌اندازی استیبل‌کوین‌ها در شبکه اصلی کاردانو شریک شده است. با این ادغام بزودی پشتیبانی بومی از استیبل‌‌کوین‌های Tether (USDT) و USD Coin (USDC) به شبکه کاردانو اضافه می‌شود.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار این شبکه خرسندی خود را از راه‌اندازی WingRiders در شبکه کاردانو در توییتر اعلام کرد. او در توییتر نوشت: «WingRiders یکی از هیجان‌انگیزترین صرافی‌های غیرمتمرکزی است که در Cardano راه‌اندازی خواهد شد. آنها قرار است استیبل‌کوین‌ها را به این شبکه بیاورند!».

طبق اعلامیه شرکت Milkomeda، این شرکت ماشین مجازی اتریوم (EVM) را در زنجیره جانبی کاردانو پیاده‌سازی خواهد کرد. توکن مولد این زنجیره جانبی، یک نسخه ترکیبی از رمزارز ADA به نام Wrapped ADA (wADA) است.

این ادغام به کاربران اجازه می‌دهد تا از زنجیره جانبی Milkomeda و wADA برای اتصال با اتریوم استفاده کنند. در عمل، اشکالات معامله توکن‌های بومی کاردانو با توکن‌های ERC-20 برای کاربران حذف خواهد شد.

منبع: Newsbtc.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا