نشریه Bloomberg بنیانگذار بایننس را بچه زرنگ خواند!

ترجمه اختصاصی کوین گراف به نقل از کوین گیپ، نشریه بلومبرگ امروز در یک پست شوکه کننده اینستاگرامی به انتقاد از بزرگترین صرافی رمزارز، بایننس و بنیانگذار آن Changpeng Zhao پرداخت. بلومبرگ در این پست، به بایننس لقب “عجیبترین چیز در دنیای رمزارزها” داد و بنیانگذار آن را توسعه دهنده ای خواند که در عین زیرکی از بینش کافی برخوردار نیست. CZ بنیانگذار بایننس بین سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ در نشریه بلومبرگ مشغول به کار بود.

بلومبرگ که یکی از پیشگامان روزنامه نگاری آنلاین است در پست اینستاگرامی خود پا فراتر گذاشت و علاوه بر انتقاد از بایننس، مبادلات رمزارز را برای نگرانیهای وارده از سمت دستگاهای نظارتی چندین کشور مختلف را مورد شماتت قرار داد.

طبق گزارش اخیر کوین گیپ، در حال حاضر بایننس با اقدامات نظارتی شش کشور یعنی ژاپن، انگلیس، سنگاپور، تایلند، جزیره کیمن و کانادا روبرو است. بلومبرگ بنیانگذار بایننس را بچه زرنگی خواند که از بینش کافی برخوردار نیست. علاوه بر این، این پست آینده بایننس را هم با ظرافت زیر سوال برد.

“بایننس بزرگترین صرافی رمزارز جهان است، اما فقط در حال حاضر!” – بلومبرگ

نشریه بلومبرگ حتی از بایننس کوین BNB نیز نگذشت و اعتبار توکنهایی عرضه شده در پلتفرم بایننس بوده را نیز زیر سوال برد.

بنیانگذار بایننس در اکانت رسمی توئیتر خود به اتهامات بلومبرگ پاسخ داد و گفت: “مشخص است که بلومبرگ او را خیلی دوست ندارد، اما او از کارفرمای پیشین خود سپاسگذار است.” به دلیل اقدامات نظارتی اخیر چندین کشور، بایننس تحت فشار شدیدی قرار دارد تا خود را با قوانین ملل مختلف هماهنگ سازد.

اخیراً بایننس برای امید به بهبود وضعیت خود در این کشورها، تنظیمگر سابق، مانوئل آلوارز را استخدام کرد و اکنون سمت مدیریت ارشد یکی از شرکت فرعی وابسته به بایننس به نام “Binance.us” بر عهده آلوارز است.

منبع: coingape.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا