شرکت های S&P500 در ۲۰۲۱ بیت کوین هولد می کنند

شرکت های S&P500 در ۲۰۲۱ بیت کوین هولد می کنند

در سپتامبر سال جاری، میزان همبستگی شاخص اس‌اند‌پی با بیت کوین به بالاترین حد خود در سال جاری رسید. به سبب این امر درحال حاضر برخی از کاربران ارزهای دیجیتال تصور می کنند که این شرکت ها در سال آینده بیت کوین را وارد سرمایه های شرکتی خود خواهند کرد. تصوری که در نظرسنجی سالانه «بلاک» قابل مشاهده است. با ما همراه باشید.

با استناد به داده های منتشر شده توسط بلاک کریپتو (www.theblockcrypto.com) که در عکس دوم این پست قابل مشاهده است، حدود ۵۱ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند بین ۵ الی ۹ شرکت از S&P500 تا پایان ۲۰۲۱ بیت کوین را وارد بالانس شرکت های خود خواهند کرد. در این بین ۱۶ درصد کاربران هم نظر به حضور بیش از ۱۰ شرکت داده اند.

نکته جالب توجه این نظرسنجی، وقوع آن بلافاصله چند روز پس از پیشنهاد مایکل سیلور (Michael Saylor) مدیرعامل شرکت مایکرو استراتژی (Microstrategy) به ایلان ماسک (Elon Musk) درباره تبدیل سرمایه کمپانی تسلا به بیت کوین و احتمال پیروی شرکت های S&P500 از وی است. چراکه پیش بینی تبدیل سرمایه های بزرگ شرکتی به نهنگ های بیت کوین می تواند به بزرگترین نقطه شروع رسیدن قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال به بالاترین محدوده های تصور شده باشد.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: www.theblockcrypto.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا