سه رمزارز برتر این هفته: سولانا، کاردانو و ترا

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌گیپ؛ احیای مجدد بازار ارزدیجیتال جهانی، موجب جهش‌های چشمگیری در قیمت انواع آلت‌کوین‌ها شد. اکثر این آلت‌کوین‌ها مسیر خود را از بیت‌کوین جدا کرده و راه خود را پیش گرفته‌اند. افزایش ارزش کل بازار به بیش از ۲ تریلیون دلار، با کمک بی‌سابقه‌ی آلت‌کوین‌های غیر از اتر (ETH) اتفاق افتاده است.

با مشاهده ارتقاء فعلی بلاکچین و فعالیتهای اکوسیستم، در اینجا سه رمزارز برتر با پتانسیل صعود چشمگیر در هفته جدید، آورده شده است:

توکن SOL بلاکچین Solana:

سولانا عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و با یک شتاب ثابت رشد چشمگیر ۱۹۶٫۷% در ماه گذشته داشته است. SOL، توکن محلی سولانا امروز توانست در پی افزایش تقاضا، رکورد تاریخی (ATH) 97.66 دلاری خود را ثبت کند.

در حالی که اصلاح قیمت، روند صعودی بازار را در پی داشت، انتظار می‌رود در هفته آینده SOL صعودی افزایشی داشته باشد، زیرا سولانا شاهد شوری عظیم برای NFTها در بلاکچین خود است، که این امر موجب افزایش قیمت توکن این بلاکچین خواهد شد.

نظر هنرمندان دیجیتالی NFT به استفاده از بلاکچین سولانا کشیده شده است. به این دلیل استفاده از توکن SOL  افزایش یافته و انتظار برای شکست مقاومت ۱۰۰ دلاری نمی‌تواند دور از ذهن باشد.

توکن LUNA بلاکچین Terra:

توکن LUNA هم تحت‌تاثیر شیدایی‌ پیرامون NFT قرار گرفته، و سازندگان آن بخاطر هزینه‌ بالای تولید این توکن، در پی جابه‌جایی به شبکه اتریوم هستند. پس از سولانا، توکن LUNA هم توانست رکورد تاریخی خود را در ۳۶٫۶۱ دلار ثبت کند. این توکن در ماه گذشته ۲۰۷٫۳% رشد داشته است.

با قیمت فعلی ۳۳٫۹۷ دلاری، می‌توان گفت که قیمت LUNA ممکن است در جهت کشف قیمت جدید خود، بهبودی سریع داشته باشد که قیمت آن را کمی عقب می‌اندازد. هدف ۴۵ دلاری که می‌تواند میانگین قیمت بلندمدت LUNA باشد، دور از ذهن نخواهد بود.

توکن ADA بلاکچین Cardano:

کاردانو (ADA) به بالاترین سطوح خود صعود کرده است و اکنون به عنوان سومین رمزارز بزرگ جهان از نظر ارزش کل بازار شناخته می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته، ADA با قیمت فعلی ۲٫۷۶ دلار و یک صعود ۱٫۴ درصدی، به ارزش کل بازار ۹۱٫۷۵ میلیارد دلار رسید. حال و هوای مثبت این روزهای ADA، در نتیجه‌ی به‌روزرسانی Alonzo، یک تامین شبکه‌ای با امکان راه‌اندازی قراردادهای هوشمند در شبکه بلاکچین، اتفاق افتاده است.

با اجرای آلونزو، اکوسیستم کاردانو گسترش می‌یابد، و موجب افزایش تقاضای ADA می‌شود. با بالا رفتن مداوم فشار خرید، ما شاهد رشد افزایشی قیمت کاردانو خواهیم بود، که از هفته آینده آغاز خواهد شد.

منبع: https://coingape.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا