ایلان ماسک: ارتقاء جدید دوج‌کوین مهم است!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از یو.تودی؛ مدیرعامل تسلا و اسپیس‌اکس، طرفدار و تاثیر‌گذارترین حامی دوج‌کوین ایلان ماسک، حمایت خود از ارتقاء جدید دوج‌کوین را، با پاسخ دادن به درخواست یک اکانت توئیتری حامی دوج برای به اشتراک گذاشتن توئیت خبری ارتقاء دوج‌کوین و ترویج ارتقای این رمزارز به کامپیوتر همه کاربران، نشان داد.

ارتقای شبکه دوج‌کوین که ۹ روز پیش منتشر شد، شبکه دوج را برای کاهش هزینه‌ها آماده می‌کند، موضوعی که مدت‌هاست در جامعه دوج‌کوین مورد بحث و جدل قرار گرفته است.

ارتقای جدید دوج‌کوین، زمینه را برای کاهش هزینه‌ها آماده می‌کند:

پست جدید Githud می‌گوید، که در نسخه جدید، اشکالات زیادی برطرف شده و عملکرد شبکه از جهات مختلف بهبود یافته است. در حال حاضر، توسعه‌دهندگان دوج‌کوین از همه کاربران می‌خواهد تا این ارتقاء را اجرا کرده و در نتیجه عملکرد کل شبکه را بهبود بخشند.

ارتقاء جدید به راحتی بر نسخه فعلی ۱٫۱۴، بدون نیاز به حذف، دانلود و شاخص‌گذاری مجدد، نصب می‌شود. این اولین مرحله در ارتقاء دو مرحله‌ای دوج‌کوین است که برای کاهش هزینه‌های دوج‌ ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک: آقای پامپ و دامپ!

توئیتی که ماسک به آن پاسخ داد، به جامعه دوج یادآوری می‌کند که شبکه به گره‌های جدید بیشتری احتیاج دارد، این گره‌ها به امنیت شبکه کمک می‌کند و باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

پیش از این، مدیرعامل تسلا در توئیتی اعلام کرده بود که با توسعه‌دهندگان دوج برای پیشرفت کارایی این توکن در معاملات، همکاری کرده است.

منبع: u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا