فروشگاه‌های GUCCI به زودی پرداخت با بیت‌کوین را می‌پذیرند!

فروشگاه‌های GUCCI به زودی پرداخت با بیت‌کوین را می‌پذیرند!

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از دی‌کریپت؛ برند مد گوچی اواخر این ماه در برخی از فروشگاه‌های خود پرداخت با رمزارز را آغاز خواهد کرد. گوچی قصد دارد تا پایان تابستان این برنامه را برای سایر فروشگاه‌های خود در آمریکای شمالی نیز اجرا کند.

به گفته Vogue Business، پرداخت‌های درون فروشگاهی برند Gucci با استفاده از ارسال یک کد QR به ایمیل مشتریان برای اتصال به کیف‌پول رمزارز آن‌ها انجام می‌گیرد. فروشگاه‌های گوچی قرار است ارزهای دیجیتال مختلفی از جمله بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، لایت‌کوین، دوج‌کوین و شیبا اینو را بپذیرد.

اولین فروشگاه‌های گوچی که پذیرش رمزارز را آغاز خواهند کرد، شعبه خیابان ووستر در نیویورک، Rodeo Drive در لس آنجلس، Phipps Plaza، Miami Design District در آتلانتا و The Shops در خیابان Crystals لاس‌وگاس هستند.

پذیرش پرداخت‌های ارزدیجیتال جدیدترین فعالیت Gucci در فناوری Web3 است. اوایل ۲۰۲۲، گوچی با خرید زمینی در متاورس The Sandbox به قیمت نامشخص وارد این جهان مجازی شد. قرار است در این زمین نمایشگاهی مجازی برای NFTهای گوچی راه‌اندازی شود.

گوچی تنها یکی از نام‌های بزرگ صنعت مد و پوشاک است که فعالیت‌های خود در Web3 را رفته رفته گسترش می‌دهد. پیش از این دیگر برند‌های جهانی مد مانند Adidas، Dolce & Gabbana، Nike، Vans و Balenciaga نیز فعالیت در فضای Web3 را آغاز کرده بودند.

منبع: Decrypt.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا