بازی های رمزارزی

گذارید بگوییم شما یک بازیگر مادام العمر هستید. از کودکی، وقت آزاد برای شما به معنای نشستن جلوی صفحه ی مانیتور و بازی کردن است. شما در حالی که دوستانتان بیرون در حال تفریح هستند، در دانشگاه بازی World of Warcraft را بازی کردید. هنگامی که اولین حقوق و دستمزد خود را پس از فارغ التحصیلی دریافت کردید، اولین چیزی که فکر کردید می توانید از آن استفاده کنید ساخت کامپیوتر شخصی خود بود. شما هر ژانر و هر پلتفرمی را بازی کرده اید، حتی اگر فقط بگویید که آن را امتحان کرده اید. اکنون دنیای جدیدی از بازی در معرض دید است و این کنجکاوی شما را برانگیخته است. اما شما نمی دانید از کجا شروع کنید. نگران نباشید، من می توانم در این زمینه به شما کمک کنم.

به عنوان یک تازه وارد در ارزهای رمزنگاری شده و بازی های رمزنگاری، خودم خیلی گیج بودم. چرخه اخبار پر از داستان هایی در مورد بیت کوین و بلاکچین است، اما هیچ کدام واقعاً مفید نبودند. همه چیز فقط یا سعی داشت آن را بالا بکشد یا آن را نابود کند. اما آنچه که من به دنبال آن بودم نقطه شروع بود. بنابراین تصمیم گرفتم که به دنیای یوتیوب و Reddit بروم و ببینم که کجا نصیب من خواهد شد.

همانطور که فهمیدم اولین قدم این فرآیند، داشتن مقداری پول به شکل ارز رمزنگاری شده است. بیشتر بازی های رمزنگاری کنونی مبتنی بر بلاکچین Ethereum هستند، بنابراین برای بازی آنها باید Ether را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع تتر

هنگامی که Ether خود را دریافت کردید، مانند زمانی که از خودپرداز پول برداشت می کنید، می خواهید آن را در جایی امن نگه دارید. در این حالت شاید به کیف پول های مانند PayPal یا Apple Wallet فکر کنید، با این تفاوت که آنها کلیدها را به جای ارز واقعی ذخیره می کنند. تعدادی کیف پول وجود دارد که به شما امکان می دهد کلیدها را روی دسکتاپ، فضای ابری، تلفن همراه یا حتی آفلاین با استفاده از دستگاه سخت افزاری ذخیره کنید. مجدداً یکی را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. BitGuild کیف پول مخصوص خود را دارد که با آن می توانید وسایل و بازی های بازی را خریداری و نمایش دهید.

مرحله آخر در سفر بازی رمزنگاری شما، انتخاب یک بازی برای انجام است. این صنعت بسیار ابتدایی است، بنابراین بیشتر بازی ها در مرحله آلفا یا بتا هستند. انتظار دیدن اشکالات و آمادگی برای یک بازی پر از دست انداز را داشته باشید. با این وجود در کنار هم، شما بخشی از جامعه خواهید شد که به توسعه دهندگان کمک می کند تا بفهمند چه چیزی بهتر است و بازیکنان می خواهند چه چیزی را ببینند. این یک تجربه هیجان انگیز است.

چه نوع بازی هایی در بلاکچین وجود دارد؟

با محبوب ترین عنوان شروع کنیم که بدون شک عنوانی است که بازی های رمزنگاری را روی نقشه برای توده های اصلی (CryptoKitties) قرار می دهد. مکانیک به آسانی امکان پذیر است: شما یک گربه دیجیتال خریداری می کنید و پرورش می دهید، شبیه Tamagotchi گربه شما منحصر به فرد است و تا ابد متعلق به شما خواهد بود مگر اینکه تصمیم به فروش آن بگیرید. همچنین می توانید آن را با گربه کاربر دیگری جفت کنید تا یک بچه گربه جدید متولد شود که برخی از ویژگی های گربه شما را حمل می کند. ارزش گربه شما بسته به بازار ممکن است بالا یا پایین برود. گرانترین CryptoKitty تاکنون با قیمت تقریبی ۱۱۷،۰۰۰ دلار فروخته شده است! اما نگران نباشید، می توانید یکی را با هزینه ای کمتر از ۲۰ دلار نیز خریداری کنید.

اگر گربه های کلکسیونی مورد علاقه شما نیستند، بازی های دیگری در Blockchain وجود دارد که می توانید آنها را کشف کنید. در Crypto Countries، شما می توانید عشق خود به Risk را برای خرید کشورها و تسلط بر نقشه جهان وارد یک کانال کنید … البته تا زمانی که توسط یک پیشنهاد دهنده بالاتر مورد حمله قرار نگیرید! اگر بازی ای مانند Pokémon بیشتر باب میل شما است، CryptoBots ،Ethermons یا Chain Monsters را امتحان کنید، جایی که قادر خواهید بود موجودات خود را جدا از فروش و تجارت، تقویت و آموزش دهید و مبارزه کنید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که اکثر این بازی ها یک عنصر «کلکسیونی» برای آنها دارند و شاید این چیزی نباشد که شما در یک تجربه بازی به دنبال آن هستید. اما این فقط اولین نسل از بازی های رمزنگاری است، بنابراین به معنای واقعی کلمه نمی توان گفت که آینده چه چیزی را به همراه خواهد آورد. این همان چیزی است که آن را برای بسیاری از افراد بسیار جذاب می کند.

تجربه هر بازیکن متفاوت است و همه ما اولویت های خاص خود را داریم. مانند هر سبک، بازی های رمزنگاری نیز برای همه مناسب نخواهد بود. اما بخشی از این سرگرمی کاوش و ترفندها و باز کردن ذهن شما برای امکانات جدید بازی است. بنابراین مرز علایق خود بیرون بروید و پاهای خود را در حوض بازی رمزنگاری فرو ببرید، قول می دهم خوب و گرم است.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: Medium.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا