خودپردازهای بیت کوین و دوج کوین در حال آمدن به فروشگاه های زنجیره ای H-E-B هستند!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از دی کریپت، دو هزار دستگاه خودپرداز بیتکوینِ کوین‌کلود در حال آمدن به یک فروشگاه اچ ای بی هستند. دستگاه‌های زیادی نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آن در تگزاس نصب خواهند شد. به گفته رسانه‌های محلی، ۲۹ دستگاه خودپرداز رمزارز کوین‌کلود در فروشگاه‌های اچ ای بی راه اندازی خواهند شد.

گفتنی است که، Laredo Morning Times، روز جمعه گزارش داد، دستگاه‌های خودپرداز رمزارز، که به کاربران امکان خرید و فروش بیش از ۳۰ رمزارز مختلف از جمله بیت‌کوین و دوج‌کوین را می‌دهند، ابتدا در فروشگاه‌های H-E-B در هوستون در دسترس خواهد بود.

باید گفت که، که اچ ای بی (H-E-B) یک فروشگاه زنجیره‌ای معروف است که در سرتاسر تگزاس و شمال مکزیک شعبه دارد. این فروشگاه پس از مددرسانی به تگزاسی‌های خسارت دیده از طوفان مرگبار زمستان در اوایل سال جاری مورد توجه مردم امریکا قرار گرفت.

همچنین Coin Cloud نیز یک شرکت خودپرداز رمزارز در لاس وگاس است. کوین‌کلود در ۴۷ ایالت در امریکا و برزیل دستگاه خودپرداز دارد. این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که دوهزارمین دستگاه آن این هفته وارد یک فروشگاه H-E-B شده است.

خودپرداز رمزارز مانند یک خودپرداز معمولی است اما به جای اینکه به شما پول نقد بدهد، به کاربران امکان خرید و فروش بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال را می‌دهد.

اما چرا کسی هنگام خرید مواد غذایی خود بخواهد رمزارز خریداری کند؟ خب، دستگاه‌های خودپرداز کریپتو به معامله گران احتمالی امکان خرید و فروش سریع رمزارز بدون نیاز به ایجاد حساب در صرافی را می‌دهد.

همچنین هنگامی که بانک‌ها تراکنش‌های رمزارزها را مسدود می‌کنند، خودپردازهای بیت‌کوین می‌توانند کمک کننده باشند. این مبادلات زمانی کاملاً بی نام و نشان بود، اما اکنون در امریکا، شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) آنها را قانون‌گذاری می‌کند.

همچنین باید اشاره کرد که برخی از خودپردازهای کریپتو نسبت به یک صرافی حریم خصوصی کاربر را بیشتر حفظ می‌کنند و معمولاً هنگام خریدهای نسبتاً کوچک (کمتر از ۵۰۰ دلار) اطلاعات شخصی آنها را جمع‌آوری نمی‌کنند. با این حال، کوین کلود در وب‌سایت خود اعلام کرده است که به اطلاعات احراز هویت (KYC) کاربران خودپرداز خود نیاز دارد.

کریس مکلاری( Chris McAlary)، بنیان‌گذار و مدیرعامل کوین کلود اظهار داشت که این دستگاه‌ها اینکه رمزارزها در زندگی روزمره ما چه نقش بزرگی ایفا می‌کنند را به مردم یادآوری می‌کنند.

وی بیان داشت: «همچنان که به گسترش خود ادامه می‌دهیم، خرده‌فروشان به‌طور فزاینده‌ای از نقش مهم ارز دیجیتال در آینده و اینکه گسترش DCM های کوین‌کلود چگونه به آنها کمک می‌کند تا از نظر فنی و مالی نیازهای آتی خریداران خود را برآورده کنند، آگاه خواهند شد.»

هرچند ممکن است مدت زیادی زمان ببرد تا خریداران خرده‌فروشی از بیت کوین و دوج کوین‌های خود برای خرید مواد غذایی خود استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا