رئیس حزب اپوزیسیون کره جنوبی به تجربه ترید رمزارزها اعتراف کرد!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتو نیوز، یکی دیگر از رهبران سیاسی مهم دنیا علاقه‌مند به رمزارزها ظاهر شده است. رهبر جدید بزرگ‌ترین حزب اپوزیسیون کره جنوبی اعتراف کرده است که «برای سرگرمی» توکن معامله می‌کرد.

قابل به ذکر است که لی جون سئوک Lee Jun-seok) 36 ساله، هفته گذشته هنگامی که پیروز انتخابات رهبری برای پست ریاست «حزب قدرت مردم» شد، دنیای سیاست را متحیر کرد و به جوان‌ترین رهبر این حزب راست‌گرا تبدیل شد. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد در رشته اقتصاد و علوم کامپیوتر و همچنین یک کارآفرین فناوری و بنیان‌گذار استارتاپ Edushare نیز هست.

لی که به عنوان «صدای نسل هزاره» در حزبی که معمولاً مردان مسن آن را تحت سلطه خود دارند، شناخته می‌شود، به طور غیر منتظره از تجربه خود در ترید رمزارزها پرده برداشت.

طبق پادکست خبری ای‌دیلی، لی به مجری این پادکست گفت که او معامله رمزارزها را «امتحان کرده است». هرچند که از افشای نام توکن‌هایی که معامله کرده بود و مقدار پولی که از این راه به دست آورد، خودداری نمود.

جدای از این، از وی نقل شده است که:
«من با سرمایه‌گذاری در رمزارزها به‌اندازه‌ای درآمد کسب کردم که بتوانم هزینه سه یا چهار کارزار انتخاباتی را تأمین کنم. اما این روزها [قیمت رمزارزها] بسیار افت کرده است. »

و به نظر می‌رسد، علی‌رغم اظهارات لی مبنی بر اینکه ترید کردن او «برای سرگرمی» بوده، اما علاقه او به رمزارزها صرفاً تفننی نبود.

وی گفت: «من قبلاً یک برنامه‌نویس بودم و توانستم یک برنامه سرمایه‌گذاری در رمزارز خودکار ایجاد کنم.»

ماه گذشته، لی در فیس‌بوک اعتراف کرد که یک سرمایه‌گذاری کوچک در توکن‌ها داشته است.

خبرنگاران لی را برای کسب جزئیات بیشتر در مورد معاملات وی و به خصوص میزان درآمد او تحت فشار قرار دادند. وی پاسخ داد که سود وی «به اندازه میلیون‌ها یا ده‌ها میلیون دلار نیست». لی در پاسخ به این سؤال که آیا سود وی زیر ۱ میلیون دلار است یا خیر، خندید و اظهار داشت که همین‌طور است. با این حال، چون تبلیغات انتخاباتی معمولاً تا ۱۸۰،۰۰۰ دلار آمریکا هزینه دارد، اگر تخمین‌های وی دقیق باشد، درآمد او بین ۵۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰،۰۰۰ دلار آمریکا قرار می‌گیرد.

او از پیشنهاد ورود به حوزه رمزارزها به شهروندان خودداری کرد، با این حال، خاطرنشان کرد که رمزارزها «به شدت پرنوسان» است.

گفتنی است که بعید است که لی در انتخابات بعدی که در نیمه اول سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود، نامزد ریاست جمهوری شود. اما او می‌تواند به فرد با نفوذ این حزب تبدیل شود. یکی از نامزدهای اصلی حزب Power People وون هی ریونگ، فرماندار جزیره ججو است.

باید اشاره کرد که برنده امسال اعتراف کرد که گهگاه در رمزارزها فعالیت داشته و قبلاً نیز به دنبال راه‌های قانونی برای جلوگیری از ممنوعیت کامل عرضه اولیه سکه‌ها (ICO) توسط دولت بوده است.

در همین حال، این حزب از نقش فزاینده‌ای که رمزارزها در انتخابات سال آینده می‌توانند ایفا کنند آگاه شده و اخیراً یک کارگروه ویژه رمزنگاری را تشکیل داده که متشکل از کارشناسان فن‌آوری و سیاست‌گذاران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا