تحلیل قیمت بیت‌کوین؛ تحلیلگران بزرگ چه می‌گویند؟

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌تلگراف؛ بیت کوین در ۳ آگوست، به علت اصلاح قیمت پس از نوسانات پیشین، به مدت کوتاهی به زیر ۳۸ هزار دلار سقوط کرد.

قبل از کاهش دوباره قیمت بیت کوین احتیاط کنید:

داده‌های کوین‌تلگراف و تریدینگ‌ویو نشان می‌دهد که قیمت جفت ارز بیت‌کوین/دلار قبل از برگشت دوباره، به رقم ۳۷,۹۶۰ دلار رسیده بود.

جفت ارز بیت‌کوین/دلار که هفته گذشته قله ۴۲،۵۰۰ دلاری تشکیل داده بود، پس از نگرانیهای پیرامون اقدامات نظارتی آمریکا، در روز سوم آگوست با کاهش ۳٫۷ درصدی در حجم معاملات مواجه شد.

به گزارش کوین‌تلگراف، تحلیلگران امیدوار بودند که اصلاح قیمت بیت کوین پیش از صعود دوباره، مقداری روند قیمت را به پایین بکشد، که تاکنون فقط بخش کاهش قیمت این پیش‌بینی تحقق یافته است.

خط مقاومت ۳۶ هزار دلاری پیشین، اکنون تبدیل به خط حمایت جدید شده، که شکسته شدن آن به گفته تحلیلگر پنتوشی، بدترین ستاریو ممکن برای بیت کوین است.

پنتوشی در توئیتی همراه با تصویر تحلیل خود از روند بیت کوین هشدار داد: «انحرافات بازار افرادی را که توان برنامه‌ریزی برای آنها ندارند، خرد می‌کند.»

وی افزود: «من در بالای خط مقاومت و یا در منطقه متوسط خط HL معامله خواهم کرد. گذشتن روند از منطقه متوسط HL و بسته‌شدن در پایین، بدترین سناریو ممکن برای بیت کوین است.  این دو شکست در حال حاضر تنها محرکهای من برای ورود به بازار خواهند بود.»تحلیل قیمت بیت‌کوین تحلیلگران بزرگ چه می‌گویند؟

سطوح معاملات در روز سوم آگوست فقط کمی با پیش‌بینیها تفاوت داشت و حمایت بزرگ بایننس از بیت‌کوین بر رقم ۳۵ هزار دلار قرار دارد.

خط مقاومت در ۴۱ هزار دلار قرار داشت که اکنون به ۴۲,۵۰۰ رسیده است.

یک تحلیلگر: بازگشت بیت کوین اتفاق افتاده است.

در این حین معامله‌گر و تحلیلگر Rekt Capital در بازه زمانی طولانیتر به دنبال تحلیل است و قیمت ۲۹ هزار دلاری را کف بیت کوین می‌داند.

در یک تایم فریم سالانه و دوره چهار ساله، ۲۹ هزار دلار کف بیت کوین است که از روند قیمت بیت کوین، پس از سقوط ۵۰ درصدی ارزش آن نیز حمایت می‌کرد.

بنا به توئیت  Rekt Capital در دوم آگوست:

– حرکت مجدد بیت کوین شروع شده است.

– این حرکت به جای سه‌ماهه اول، در نیمه سه‌ماهه دوم اتفاق می‌افتد.

– در هر صورت، بیت کوین از سطح حمایت چهارساله خود، در ۲۹ هزار دلار برگشته است.

– اساساً بیت کوین توانست ۴ شمع مقاومتی را به یک شمع حمایتی تغییر دهد.

پلن‌بی و دیگر تحلیلگران نیز به تغییر روند بیت کوین در ماه جولای دل بسته بودند.

منبع: Cointelegraph.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا