تحلیل تکنیکال توکن شیبا‌اینو:

قیمت توکن شیبا‌اینو طی ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۲۰ درصد افزایش یافته و روند قیمت آن به طور بالقوه یک کف سه‌قلو تشکیل داده است. نمودار این توکن همچنان در حال ریجکت از اندیکاتور میانگین متحرک ۵۰ روزه است.

قیمت امروز شیبااینو:

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌گیپ، شیبا اینو با افزایش ۱۰۰۰ درصدی خود در اوایل سال جاری، سودهای چشمگیری را تجربه کرد. اگرچه، قیمت SHIB قربانی روند نزولی بازار شد و از آن زمان تاکنون بیش از ۷۰٪ از سقف‌های خود سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین باید به بالای ۳۵۰۰۰ دلار برسد تا SHIB یک روند صعودی جدید را به سمت سقف‌های قدیمی خود آغاز کند. قیمت شیبا اغلب از دوج‌کوین (DOGE) که اخیراً نشانه‌های بالقوه ریکاوری را از خود نشان داده است، پیروی می‌کند.

تحلیل تکنیکال SHIB در تایم‌فریم ۴ ساعته:

با نگاه به سه کف شکل گرفته در نمودار SHIB، می‌توان دید که یک الگوی کف سه‌قلو بالقوه تشکیل شده است. این یک نشانه گاوی است و می‌تواند حاکی از آن باشد که قیمت برای مدتی در کف باقی خواهد ماند. قیمت SHIB باید سطح حمایت فعلی ۰٫۰۰۰۰۰۶۴۰ دلار را حفظ کند تا در موقعیت صعود قرار گیرد. اگر گاوها نتوانند قیمت را در بالای این سطح حفظ کنند، SHIB در معرض سقوط تا ناحیه حمایتی بزرگ خود یعنی ۰٫۰۰۰۰۰۵۵۲ الی ۰٫۰۰۰۰۰۵۷۵ دلار قرار خواهد گرفت. از دست رفتن این ناحیه حمایتی به معنی یک سناریوی بسیار نزولی است، چراکه قیمت SHIB در نمودار بایننس، تاکنون انقدر پایین نیامده است.

در طول سه هفته گذشته، قیمت SHIB یک کانال نزولی تشکیل داده است. قیمت به خوبی به سقف و کف کانال احترام گذاشته و امروز از سقف این کانال ریجکت شده است. SHIB باید از سقف کانال و همچنین میانگین متحرک ۵۰ روزه که بیش از دو هفته است که از افزایش قیمت جلوگیری کرده، عبور کند. پس از آن گاوها باید از مقاومت جزئی ۰٫۰۰۰۰۰۶۷۵ دلار عبور کنند تا برای شروع یک روند صعودی بزرگتر آزاد باشند.

اندیکاتور RSI به تازگی یک خط روند بلند ۳ هفته‌ای با مقاومت بسیار قوی را شکسته است. تا زمانی که اندیکاتور RSI همچنان بالای ۵۰ باقی بماند، قیمت SHIB احتمالاً افزایش خواهد یافت. RSI استوکستیک در حال حاضر در ناحیه اشباع خرید قرار دارد که این باید ادامه داشته باشد ، در غیر این صورت SHIB یک پولبک کوتاه‌مدت را تجربه خواهد کرد.

 

سطوح روزانه SHIB

قیمت اسپات: ۰٫۰۰۰۰۰۶۳۸ دلار

روند: خرسی

نوسان: متوسط

حمایت: ۰٫۰۰۰۰۰۶۳۳ دلار

مقاومت: ۰٫۰۰۰۰۰۶۷۵ دلار

 

منبع: Coingape.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا