بلومبرگ: ارزش بازار تتر از اتریوم پیشی می گیرد

بلومبرگ: ارزش بازار تتر از اتریوم پیشی می گیرد

اختصاصی کوین گراف – در آخرین گزارش منتشر شده توسط بلومبرگ، پیش بینی شده ارزش بازار تتر تا سال آینده از اتریوم نیز پیشی بگیرد.

به گزارش مجله کوین گراف به نقل از کریپتونومیست (en.cryptonomist.ch)، این بررسی که به موارد بسیاری در بازار رمزارزها اشاره شده «روند بیت کوین، در حال افزایش صفرها» نام گرفته که از امیدواری آنان به افزایش چند ده برابری قیمت این رمزارز حکایت دارد.

از نکات تأمل برانگیز این گزارش، مقایسه ارزش بازار تتر در ابتدای سال جاری با حال حاضر آن است. گفته می شود حجم بازار این استیبل کوین محبوب در ژانویه امسال تنها ۴ میلیارد دلار بوده و هم اکنون با رشدی چهار برابری به ۱۶ میلیارد دلار رسیده است. آن ها همچنین پیش بینی کردند که این روند رشد حجمی، به احتمال قوی می تواند به پیشی گرفتن از حجم بازار اتریوم در سال آینده منجر شود.

تتر مدتی است که در جایگاه دروازه ورود به ارزهای دیجیتال نقش ایفا می کند. از این روی، این استیبل کوین مورد توجه کارشناسان این حوزه قرار گرفته و افزایش حجم بازار آن، سیگنالی برای شروع یک رالی گاوی تلقی می شود.

پائولو آدرینو (Paolo Ardoino) مدیر عامل تتر در این باره گفته است: قطعاً ما تتر را، نه رقیب بیت کوین بلکه مکمل آن می دانیم. تتر یک بار دیگر اثبات که یکی از باثبات ترین ها و مطمئن ترین توکن های دنیای ارزهای دیجیتال است. تیم ما همچنان در تلاش برای رشد هرچه بیشتر در ترکیبی از تجارت های آنلاین و اقتصاد سنتی خواهد بود.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: en.cryptonomist.ch

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا