لیست شدن توکن های SXPDOWN و SXPUP

لیست شدن توکن های SXPDOWN و SXPUP

اختصاصی کوین گراف – مورخ ۲۳ مهر ۹۹، صرافی بایننس اعلام کرد دو توکن لوریج شده جدید را به لیست معاملات اسپات خود اضافه می کند.

به گزارش مجله کوین گراف، صرافی بایننس در اعلامیه ای خبر از اضافه شدن دو توکن SXPDOWN و SXPUP به کاربران داده است.

توکن های Down در بایننس به کاربر این امکان را می دهند که در هنگام نزول قیمت بتوانند معامله خود را با پوزیشن Short ببندند. این امکان که یکی از خلاقیت های خیلی محبوب صرافی بایننس محسوب می شود، این مزیت را دارد که تمامی کاربران این صرافی بدون نیاز به باز کردن ولت Margin بتوانند روی پایین آمدن قیمت هم کسب سود کنند.

تا به امروز این صرافی توکن های ویژه خود را برای ۱۲ ارز مطرح و خوش نوسان بازار ارایه نموده که در ساعت ۷ بامداد ۱۵ اکتبر (مصادف با ۱۰:۳۰ دقیقه ۲۴ ام مهر) سیزدهمین توکن، یعنی SXPDOWN را نیز به این لیست اضافه خواهد کرد. معامله گران می توانند از این تاریخ به بعد این توکن ها را از بخش مارکت صرافی بایننس خریداری نمایند.

توکن های SXP یا به عبارتی دیگر SWIPE، با هدف جایگزینی با سرویس های عمده مالی همچون Visa و Master، پا به میدان بازار های مالی گذاشته اند. این توکن در دو بستر ERC20 و BEP2 در دسترس است.

لازم به ذکر است نگهداری توکن های DOWN و UP در بایننس شامل عوارض شده و در طولانی مدت، این صرافث مبلغی را از شما دریافت می کند. از این جهت این توکن ها بیشتر برای تریدهای کوتاه مدت مناسب می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا