کانادا به بزرگترین مرکز صنعت ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد؟

 

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از زی‌کریپتو؛ مجلس پارلمان کانادا روز چهارشنبه گذشته، مرحله اول لایحه‌ «جذب سرمایه برای رشد صنعت رمزارز» را تصویب نمود.

روز چهارشنبه ۸ فوریه ۲۰۲۲، میشل رمپل گارنر عضو مجلس عوام کانادا، لایحه C-249 را برای تشویق رشد دارایی‌های رمزارز را پیشنهاد کرد. این لایحه نمایندگان مجلس را ملزم می‌کند تا برای ایجاد مقررات مناسب با رهبران صنعت رمزارز در جهان مذاکره کنند.

مصوبه‌ی جدید وزیر دارایی کانادا را ملزم می‌نماید تا چارچوب قانونی ملی برای تشویق رشد بخش دارایی‌های رمزارز ایجاد کرده و برای تعیین قوانین با افراد متخصص این حوزه مشورت کند. این مصوبه همچنین بر لزوم گزارش‌دهی مرتب درباره مراحل قانونگذاری تاکید می‌کند.

خبر تصویب لایحه جدید در کانادا تاکنون مورد استقبال بسیاری از بازیکنان صنعت رمزارزها قرار گرفته است. Hut8 یکی از بزرگترین استخراج‌کنندگان رمزارز در قاره آمریکا، این حرکت را جشن گرفت. مدیر عامل Hut8، جیمی لوورتون، نسبت به مسیر صنعت رمزارز در کانادا ابراز خوش‌بینی کرد و گفت: «قانون‌گذاران روز به روز بیشتر از قبل به فرصت‌های باورنکردنی رشد و ایجاد شغل در صنعت رمزارزها آگاهی می‌یابند و ارزش همکاری با رهبران این صنعت برای ساختن کانادا را درک می‌کنند. به این اقدام کانادا به مقصدی برای مبتکران قرن بیست و یکم تبدیل خواهد شد.»

کانادا اولین کشور در قاره بود که محصولات ETF (صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله) با پشتیبانی بیت‌کوین را تصویب کرد. به نظر می‌رسد که کانادا می‌خواهد جایگاه خود را به عنوان پیشگام در صنعت رمزارزها حفظ کند.

منبع: zycrypto.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا