با میم کوین AKITA بیشتر آشنا شویم

ارز آکیتا اینو چیست؟

اختصاصی کوین گراف، در تاریخ چهارم فوریه سال جاری، تیم آکیتا رمزارز خود را با نام آکیتا در صرافی یونی سواپ لیست کرد و سپس در این پلتفرم شروع به قیمت گزاری و ثبت رکوردهای قیمتی این رمزارز شد. این ارز بر بستر اتریوم قرار دارد.

درباره آکیتا akita:
آکیتا از دسته ارز های دیجیتال به نام میم کوین میباشد که سر دسته آن دوج کوین میباشد. این گروه ارز ها به خصوص دوج کوین تحت تاثیر هیاهوی اجتماعی در چند روز اخیر رکورد های قیمتی فوق العاده ای را به ثبت رساندند.

باید اشاره کرد که، میم کوین (memecoin) یا جوک کوین ارز دیجیتالی است که از رواج یک شوخی اینترنتی آغاز می شود. درواقع، می توان گفت میم کوین ایده طنزی است که تبدیل به یک ارز دیجیتال می شود و جالب اینجاست که بسیاری از میم کوین ها ارزش بازار بالایی پیدا می کنند.

آکیتا نیز از این قاعده مستثنی نبود و رشد قابل توجهی را نسبت به سایر میم کوین ها داشت و توانست رشد ۲۵۰۰ درصدی را به ثبت برساند.

آکیتا اینو یک میم کوین است که ۱۰۰% غیر متمرکز میباشد که تیم آن ادعا میکند که نیمی از توکن ها در کیف پول ویتالیک بوترین قرار دارد و نیمی دیگر در استخر یونی سواپ لاک شده است. این رمزارز به جز ویژگی های توکنی در سایر ویژگی ها با ارز شیبا اینو همانند است.این ارز در صرافی های پولونیکس، یونی سواپ، وان اینچ اکسچنج و چند صرافی دیگر نیز لیست شده است.

مقایسه آکیتا با شیبا:
میتوان گفت هر دو ارز تقریبا یکی هستند و در تمام ویژگی ها با یک دیگر یکسان میباشند به جز:
۱-آکیتا رمز ارزی جدید تر نسبت به شیبا محسوب میشود.
۲-آکیتا حدود یک دهم شیبا توکن دارد.
۳-و شاید تفاوت دیگر این باشد که ایلان ماسک هنوز آکیتا را توییت نکرده است!!!
۴-و چون آکیتا جدید تر است در صرافی های کمتری لیست شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا