ایلان ماسک از طرحی که به پیروزی دوج کوین در برابر بیت کوین کمک کند ابراز حمایت کرد

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از یو تودی، ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، حتی در روز تولدش هم از توئیت کردن در مورد دوج‌کوین دست نمی‌کشد. او اخیراً حمایت خود را از یک طرح پیشنهادی که مکانیسم کارمزد دوج‌کوین را به طرز چشمگیری دستخوش تغییر می‌کند، ابراز کرده است.

این طرح که توسط پاتریک لودر (Patrick Lodder)، مدیر عامل شرکت Liberate در گیت‌هاب منتشر شده است، مدعی است که کارمزد پیشنهادی فعلی (۱ (DOGE موجب کاهش تراکنش‌های روی ‌زنجیره‌ می‌شود. وی خاطرنشان کرد: تراکنش دوج‌کوین Dogecoin در حال حاضر ۵ برابر گران‌تر از تراکنش Litecoin است.

لودر همچنین افزود که مردم تمایلی به انتقال دارایی‌های خود به خارج از صرافی ندارند زیرا کارمزد این انتقال بیش از حد گران است.

از این رو، او پیشنهاد می‌کند که نرخ کارمزد به فقط ۰٫۰۱ DOGE کاهش پیدا کند:

این طرح به کلیه ذینفعان دوج‌کوین پیشنهاد می‌کند که متوسط ​​کارمزد برای معاملات استاندارد در زنجیره Dogecoin 100 برابر کاهش یابد، کنترل کامل بر انواع کارمزدها بین ماینرها و اپراتورهای گره تقسیم شود، کمتر به توسعه هسته اتکا شود و یک فضای تراکنشی رایگان (کوچک) که به حفظ سلامت شبکه کمک می‌کند، ایجاد شود.

ماسک معتقد است دوج‌کوین می‌تواند در برابر بیت‌کوین پیروز شود:
همان‌طور که توسط U.Today گزارش شد، ماسک اخیراً توضیح داد که دوج‌کوین چگونه می‌تواند به‌اندازه کافی مقیاس‌پذیر شود تا «در مقابل بیت‌کوین» پیروز شود.

جدای از کاهش صد برابری کارمزدها، برنامه بزرگ این کارآفرین شامل افزایش سرعت بلاک بلاکچین دوج‌کوین و افزایش ده برابری اندازه بلاک آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا