ادامه خرید بیت کوین توسط هلدرهای بلند مدت!

اختصاصی کوین گراف، در اوایل امروز، پس از آنکه ایلان ماسک گمانه‌زنی‌ها در خصوص فروش بیت‌کوین توسط شرکت تسلا را برانگیخت، قیمت بیت‌کوین به زیر ۴۵۰۰۰ دلار سقوط کرد. کمی بعد ماسک تأیید کرد که تسلا هنوز دارایی‌های خود را نفروخته است. اما با ریزش بازار دیگر کار از کار گذشته بود.

باید اشاره کرد که، با ورود فاد (FUD) به بازار رمزارز، حجم روی بلاکچین نشان می‌دهد که هولدرهای کوتاه‌مدت بیت‌کوین به روند ضررهای سنگین خود پایان داده و کوین‌های خود را به هولدرهای بلندمدت و ماینرها فروخته‌اند.

خالص موضع ماینرها و خالص موضع هولدرهای بلندمدت رو به بهبود بوده و مثبت باقی مانده است. همانطور که پلتفرم تحلیلی گلسنود گزارش داد:

هولدرهای کوتاه‌مدت به انتقال بیت‌کوین‌های خود به صرافی‌ها ادامه دادند. همانطور که کوین‌گیپ (CoinGape) گزارش داد، در این مدت موجودی بیت‌کوین صرافی‌ها رو به افزایش بوده است. همچنین تعداد آدرس‌های انباشت بیت‌کوین نیز رو به افزایش بوده است. پلتفرم ارائه‌دهنده داده‌های بلاکچین، اسکیو (Skew)، نیز اشاره کرد که نوسانات ضمنی بیت‌کوین در آخر هفته به یک سطح جدید در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت.

گفتنی است که، جابجایی کوین‌های خوابیده کاهش پیدا کرده است اوایل امروز، ارائه‌دهنده داده‌های درون‌زنجیره‌ای سانتیمنت (Santiment) نیز اشاره کرد که افت اخیر BTC و ETH منجر به کاهش جابجایی کوین‌های خوابیده شده است.

قبل از سقوط امروز قیمت بیت‌کوین، این رمزارز در حال تلاش برای شکستن سطح مقاومت ۵۰،۰۰۰ دلار بود. قیمت بیت‌کوین طی ماه گذشته پیوسته تحت فشار بوده و این آلت‌کوین‌ها بودند که رالی بازار را هدایت می‌کردند. در حالی که هولدرهای بلندمدت به انباشت خود در طی این ریزش ادامه دادند، تریدرها نسبت به خرید کف‌ها مردد بوده‌اند.

اخیراً، پس از آنکه تسلا و ایلان ماسک با استناد به نگرانی‌های زیست‌محیطی بیت‌کوین را مورد انتقاد قرار دادند، مدیر عامل توییتر جک دورسی با گفتن جمله «بیت‌کوین همه چیز را به سوی بهتر شدن تغییر می‌دهد» از این رمزارز دفاع کرد. وی همچنین افزود که آنها برای بهبود اکوسیستم بیت‌کوین به کار خود برای همیشه ادامه خواهند داد.

باید گفت که، شرکت پرداخت دیجیتال اسکوئر (متعلق به جک دورسی) طی چند ماه گذشته بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت اعلام کرد که هیچ تغییری در استراتژی بیت‌کوین آن وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا