لیست شدن شیبا اینو در طرافی بایننس!

شیبا در بایننس لیست شد
اختصاصی کوین گراف، قیمت توکن SHIBA INU (SHIB) پس از خبر فهرست شدن در بایننس تقریبا ۱۳۰ درصد افزایش یافت و رکورد جدیدی را ثبت کرد.

قابل به ذکر است که، صرافی بایننس خبر فهرست کردن توکن SHIB را اعلام کرده است. پیرو این خبر، قیمت این توکن طی چند دقیقه تقریبا ۱۲۹.۵ درصد افزایش یافت و به رکورد ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار رسید.

گفتنی است که، دلیل فهرست شدن توکن SHIBA INU توسط صرافی بایننس را می‌توان حجم معاملات بسیار زیاد این توکن دانست. طبق اطلاعات CoinGecko، حجم معاملات توکن SHIB طی ۲۴ ساعت گذشته از مرز ۶.۵ میلیارد دلار عبور کرده و رتبه ۱۷ حجم بازار را در کوین مادرکت کپ را ازان خود کرده است.

بایننس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که سرمایه‌گذاران قبل از سرمایه‌گذاری بر روی این توکن باید چند نکته را مدنظر قرار دهند.

بایننس در این خصوص گفت:
لطفا توجه داشته باشید که در حال حاضر، آدرس‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب ۵۰.۵، ۷ و ۳ درصد کل موجودی این توکن را در اختیار دارند.

بایننس در ادامه گفته است که SHIB توکن نسبتا جدیدی است که ریسک زیادی در خصوص آن وجود دارد و به سرمایه‌گذاران هشدار داد که به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت این توکن، به ویژه پس از فهرست شدن در این صرافی، با احتیاط به معامله این ارز دیجیتال بپردازند.

بایننس در خصوص نوسان قیمت این توکن پس از فهرست شدن حق داشته است، زیرا قیمت توکن SHIB طی چند دقیقه بیش از ۱۲۹ درصد افزایش یافته است. در نتیجه قیمت توکن SHIBA INU به رکورد ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار رسیده است.

توکن SHIB یکی از فورک‌های دوج کوین است که خود را رقیب اصلی دوج کوین معرفی کرده است.

توکن SHIBA INU (SHIB) چیست؟

شیبا اینو (SHIB) یکی از پروژه‌های آزمایشی در جامعه غیرمتمرکز بوده و مشابه با دوج کوین است. SHIB توکن اصلی SHIBA INU است و اولین توکنی است که در صرافی غیرمتمرکز شیبا‌سواپ (ShibaSwap) فهرست خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا