افزایش بی‌سابقه علاقه سازمان‌ها به معاملات شورت بیت کوین

افزایش بی‌سابقه علاقه سازمان‌ها به معاملات شورت بیت کوین

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از کریپتوپوتیتو؛ طبق گزارشات، در حالی که بیت‌کوین بدترین عملکرد خود در سه ماه گذشته ثبت می‌کند، معاملات شورت بیت کوین در هفته گذشته شاهد ورود ۵۱ میلیون دلار سرمایه بوده است.

براساس گزارش CoinShares، از ۲۷ ژوئن تا ۱ جولای محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین شاهد ورود ۶۴ میلیون دلار سرمایه بودند. که ۸۰ درصد به محصولات معاملات شورت بیت‌کوین اختصاص یافت.

به نظر می‌رسد که ترس از رکود اقتصادی ، پیش‌بینی‌‌های ناامیدکننده بازارهای جهانی و مشکلات شرکت‌های بزرگ ارزدیجیتال در دوره نزولی بازار، همگی در افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به معاملات شورت بیت کوین موثر بوده‌اند.

از ۵۱ میلیون دلار سرمایه ورودی به معاملات شورت، ۴۶٫۲ میلیون دلار آن به ایالات متحده تعلق دارد. به نظر می‌رسد که این امر به دلیل تاسیس ETF معاملات شورت بیت‌کوین ProShares در ایالات متحده باشد، نه افزایش احساسات نزولی بازار. صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ProShares در هفته گذشته به تنهایی بیش از ۴۳ میلیون دلار جریان ورودی داشت.

آمار نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران در حال تنوع بخشیدن به رمزارز‌های خود هستند، زیرا سرمایه ورودی آلت‌کوین‌های متعددی مانند Polkadot، Solana و Cardano به ترتیب به ۱، ۰٫۷، و ۰٫۶ میلیون دلار رسیده است. جریان سرمایه ورودی اتریوم نیز با افزایش به ۵ میلیون دلار در هفته گذشته توانست بعد از ۱۱ هفته از جریان خروجی پیشی گیرد.

منبع: Cryptopotato.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا