کاردانو در رتبهبندی جهانی برندهای صمیمی از بیتکوین پیشی گرفت!
گزارش مجله کوینگراف به نقل از بیتکوینیست. بیتکوین به عنوان اولین و بزرگترین رمزارز از نظر ارزش بازار، همواره بر بازار رمزارزها تسلط داشت، اما اکنون آلتکوینهایی مانند کاردانو در پذیرش میان مشتریان گوی رقابت را از بیتکوین ربودهاند.
در گزارش اخیری که ارتباط صمیمانه مشتریان با برندها (Brand Intimate) را بررسی میکند، کاردانو رتبه ۲۶ از میان ۶۰۰ برند جهانی را بدست آورد. معیار صمیمیت برند جهانی نشان دهندهی ارتباطات عاطفی برندها و مصرفکنندگان است. آژانس MBLM این تحلیل را با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و دادههای زیادی انجام داد.
این گزارش که ۱۹ صنعت جهان را پوشش میدهد، امسال برای اولین بار برخی از شرکتهای رمزارز را به تحقیقات خود اضافه کرد. براساس گزارش، صنعت رمزارزها با رهبری کاردانو، در بین ۱۰ صنعت جهان ظاهر شد و بیتکوین توانست جایگاه ۳۰ را در بین برندها به خود اختصاص داد. صرافی Uniswap در جایگاه ۲۶۱ و سولانا در جایگاه ۲۶۵ قرار گرفتند.
قرار گرفتن Cardano در جایگاه ۲۶ام و پیشی گرفتن آن از برندهای بزرگی مانند eBay و Google واکنشهای زیادی را برانگیخت. چارلز هاسکینسون، موسس کاردانو، در واکنش به دستاورد جدید پروژه اظهار داشت که خلق کاردانو با اعتقاد به برابری و انصاف برای همگان بنا گذاشته شده است.
همچنین، یکی از بنیانگذاران افزود که عملکرد کاردانو به بنیانگذار، فرهنگ و ملت خاصی متکی نیست. از این رو، اکوسیستم آن شامل مورد پذیرش بیش از ۱۰۰ کشور جهان واقع شدو کل این جامعه از رشد شبکه حمایت میکنند.
منبع: bitcoinist.com