قرارداد ۲۰ میلیون دلاری با Socios، لیونل مسی را نیز وارد دنیای رمزارزها کرد!

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از کریپتوپوتیتو. لیونل مسی که بسیاری اون را موفق‌ترین فوتبالیست تاریخ می‌دانند، با امضای قراردادی با شرکت رمزارز «سوشیوز» پا به عرصه‌ی داغ بازار رمزارزها گذاشت.

به گزارش رویترز، لیونل مسی مهاجم آرژانتینی، قراردادی بیست میلیون دلاری با شرکت ارائه‌گر توکن‌های طرفداری فوتبال Socios.com امضا کرد، تا به مدت سه سال سفیر جهانی این شرکت باشد.

پیش از این دیوید بکهام و نائومی اوزاکا، قهرمان چهار دوره گرند‌اسلم، نیز به ترتیب با شرکت‌های Digital Bits و FTX قرارداد امضا کرده بودند.

مسی قرار است در آستانه‌ی جام‌جهانی قطر در کمپین‌های تبلیغاتی شرکت Socio شرکت کند، که از ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

شرکت Socio که با بیش از ۱۴۰ باشگاه فوتبال و لیگ، برای دریافت توکن‌های طرفداری فوتبال همکاری دارد، در توئیتر لیونل مسی را به عنوان اولین سفیر جهانی خود معرفی کرد. این شرکت در پرفایل توئیتر خود نوشت: «تائید شده توسط لیونل مسی!». مسی در بیانیه‌ای گفت که از همکاری با شرکت Socio برای ایجاد ارتباطی نزدیکتر با طرفداران جهانی فوتبال افتخار می‌کند.

با وجود افزایش علاقه مردم به استفاده از پروژه‌های توکن‌های طرفداری فوتبال، شرکت Socio اخیراً مورد انتقاد بسیار قرار گرفت. رابطه این شرکت با پروژه ارزهای دیجیتال Chiliz باعث بحث و جدل شد، زیرا کاربران مجبور هستند که برای خرید توکن‌های طرفداری لیست‌شده در پلفترم از توکن‌های CHZ استفاده کنند.

منبع: Cryptopotato.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا