چطور TWT های هدیه بایننس را بفروشیم

چطور TWT های هدیه بایننس را بفروشیم

صرافی بایننس به بسیاری از کاربران تحت شرایط خاصی یکصد واحد «تراست والت توکن» به ارزش حدودی دوازده دلار هدیه کرده است. همه دریافت کنندگان خوش شانس این ایردراپ، متوجه شده‌اند که این توکن ها در صرافی بایننس قابلیت معامله ندارند. پس برای تبدیل آنان چه باید کرد؟ با ما همراه باشید.

پیش از هر چیز لازم است از کلیت ماجرای این ایردراپ مطلع شوید. صرافی بایننس به تمامی کسانی که از ۱۴ الی ۲۱ دسامبر ۲۰۲۰ هر معامله ای در یکی از بازارهای اسپات، مارجین یا فیوچرز انجام داده باشند، ۱۰۰ واحد TWT هدیه کرده است. این ایردراپ به منظور تشویق کاربران برای استفاده از کیف پول های خصوصی (مثل تراست والت) به جای کیف پول های امانی (مثل کیف پول صرافی بایننس) انجام شده است. لذا در صورتی که از این هدیه بهره‌مند شده‌اید، می بایست کل آن را حداکثر تا ۵ ژانویه ۲۰۲۱ از کیف پول صرافی خارج کنید. در غیر اینصورت همه ۱۰۰ TWT شما خواهد سوخت!

و اما با توجه به عدم قابلیت معامله TWT در صرافی بایننس، چطور می توان آن را نقد کرد؟

همانطور که متوجه شدید، این ایردراپ به منظور تشویق کاربران به استفاده از کیف پول های خصوصی انجام شده است. شاید بهتر است به جنبه کمی پنهان این ایردراپ هم توجه شود، تشویق کاربران به استفاده از صرافی های غیرمتمرکز! بله درست متوجه شده‌اید، می‌توانید توکن TWT را در صرافی های غیرمتمرکز مثل Pancake Swap به چیزی دیگر تبدیل کنید.

یک توضیح مختصر درباره چگونگی تبدیل TWT به BNB:

برای اینکار می‌توانید این توکن ها را از طریق شبکه اسمارت چین (BSC یا BEP20) به تراست والت منتقل کنید. پس از دریافت توکن ها، با مراجعه به صرافی غیرمتمرکز Pancake Swap که از طریق مرورگر کیف پول در دسترس است، قادر به تبدیل این توکن به بایننس کوین (BNB) خواهید بود

عکس ۲

برای انجام اینکار لازم است دقت داشته باشید که شبکه اسمارت چین با شبکه قدیمی تر بایننس چین (Binance Chain یا BEP2) متفاوت بوده و برای پرداخت کارمزد تبدیل و تراکنش TWT در صرافی Pancake Swap، می بایست از قبل مقداری BNB به آدرس اسمارت چین تراست والت خود منتقل کرده باشید.


هشدار: علیرغم منتسب بودن هر دو بلاکچین به بایننس، ارسال اشتباه توکن های شبکه BEP20 به شبکه BEP2 و برعکس موجب از دست رفتن کل مقدار ارسالی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا