سقوط ادامه دار xrp و عواقب ناشی از آن

سقوط ادامه دار xrp و عواقب ناشی از آن

اختصاصی کوین گراف – امروز ریپل یک بار دیگر سقوطی سنگین را تجربه کرده و یک مرحله دیگر به رکورد کف تاریخی خود نزدیک تر شده است. در گزارشی که در این باره تهیه شده به روند نزولی بی سابقه این رمزارز و عواقب ناشی از آن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال XRP یک بار دیگر با سقوطی ۱۰ درصدی مواجه شده و در محدوده حمایت کلیدی ۰.۲۰ دلار به ثبات موقت رسید. این درحالی است که مسیر سقوط این رمزارز از محدوده قیمتی ۰.۵۰ دلار آغاز شده و تنها ۱۰ سنت دیگر تا رکورد کف قیمتی خود فاصله دارد.

این سقوط بی سابقه که با شکایت کمیسیون بورس آمریکا (SEC) از کمپانی ریپل و بنیانگذاران آن آغاز شده، تا جایی به بی اعتمادی عمومی منجر شد که بسیاری صرافی های ارز دیجیتال از احتمال حذف XRP از فهرست توکن های خود سخن به میان آوردند.

بیشتر بخوانید: هرآنچه لازم است درباره پوزیشن شورت بدانید

از نخستین موارد مشکوک شده به ریپل، می‌توان به صرافی هموطن ریپل، کوین بیس (Coinbase) اشاره کرد. این صرافی امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد که تا تاریخ ۱۹ ژانویه XRP را از لیست معاملات خارج خواهد کرد. کوین بیس همچنین اعلام کرد در صورت لزوم، ممکن است تاریخ این اتفاق را به زمانی نزدیک موکول کند.

صرافی OKCoin دیگر موردی بود که دست به چنین اقدامی علیه ریپل زده است. این صرافی در اطلاعیه خود تاریخ ۴ ژانویه را برای امر تعیین کرده و همچنین بیان کرد علاوه بر توقف معاملات، سپرده گذاری با XRP را نیز متوقف خواهد کرد.

به تبعیت از این دو صرافی نامدار، روند محدودیت ریپل به صرافی های کوچکی مانند OSL، Beaxy و CrossTower هم سرایت کرده و مسیر نابودی این ریپل هموارتر کرده‌اند. شایعاتی مبنی بر احتمال اضافه شدن کراکن (Kraken)، بیترکس (Bittrex)، جنسیس (Genesis) و گری‌اسکیل (Grayscale) به فهرست تحریم کنندگان ریپل هم به وفور در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن هستند که البته هنوز به طور رسمی تأیید یا تکذیب نشده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا