هشدار: مراقب BNB رایگان باشید!

هشدار: مراقب BNB رایگان باشید

اختصاصی کوین گراف – در چند روز گذشته با یک مورد جدید و عجیب از کلاهبرداری به قصد سرقت بایننس کوین مواجه شدیم که لازم دانستیم شما عزیزان را از خطر مواجهه با آن مطلع سازیم. با ما همراه باشید.

در خبری که توسط یکی از همکاران مجموعه کوین گراف به دست ما رسیده، عده ای کلاهبردار با ارسال مقدار ناچیزی بایننس کوین (BNB) به آدرس هایی که به صورت تصادفی از بلاک اکسپلورر این شبکه انتخاب می شوند، پیغامی حاوی یک آدرس اینترنتی و پیامی برای اغوای کاربر به دریافت BNB رایگان در یادداشت تراکنش، در تلاش برای فیشینگ کیف پول کاربران هستند.

بیشتر بخوانید: بایننس کوین چیست؟

در مورد یاد شده، همکار مجموعه کوین گراف به تازگی چند تراکنش با مبلغ نسبتاً بالا انجام داده بود که از چشمان شکارچیان دور نمانده و تاکنون دو تراکنش بسیار ناچیز حاوی این پیام ها برای ایشان ارسال کردند. در یکی از این تراکنش ها که به ارزش ۰٫۰۰۰۰۱ واحد بایننس کوین انجام شده بود، درخواست شده بود که برای دریافت ۱۰ واحد BNB رایگان به آدرس https://getxlm.fun مراجعه کنند.

پس از گذشت دو روز و انجام چند تراکنش حجیم دیگر با آدرس مذکور، این کلاهبرداران مجدداً با ارسال ۰٫۰۰۰۰۲۸ واحد بایننس کوین دیگر درخواست کردند که برای دریافت ۲۲ واحد BNB رایگان به آدرس www.xlm5.live مراجعه کنند.

اینگونه که از نوع واکنش این کلاهبرداران پیداست، آن ها به طور دائم در حال جستجوی تراکنش های بالا در بلاک اکسپلورر این شبکه بوده و همچنان به تلاش خود برای اغوای دارندگان این ارز دیجیتال ادامه می دهند. لذا مجله کوین گراف از تمامی شما عزیزان خواهشمند است «در بازنشر این گزارش به جهت جلوگیری از مورد سواستفاده قرار گرفتن کاربران یاری نمایید».

هشدار: در اختیار گذاشتن اطلاعاتی مانند «عبارات بازیابی» یا «کلید خصوصی» کیف پول به هر شخص یا وبسایتی، می تواند به از دست رفتن کل دارایی موجود در آن منجر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا