لیست شدن UniSpace در UniSwap!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین گپ، پیج یونی‌اسپیس جدیدترین بازیگر اکوسیستم فایننس غیرمتمرکز، قرار است توکن خود را در صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ لیست کند و از ۲۵ می الی ۲۵ ژوئنِ سال ۲۰۲۱ به فروش عمومی برساند. با توجه به جو مثبتی که یونی‌اسپیس در این پلتفرم مملو از ارزهای مجازی تزریق می‌کند، این اطلاعیه به عنوان یک محرک بزرگ برای علاقه‌مندان به دیفای و سرمایه‌گذاران کریپتو عمل کرده است.

یونی‌اسپیس (Unispace) چیست؟

یونی‌اسپیس یک شبکه محاسباتی دیفای است که یک گزینه جایگزین جامع برای خدمات مالی سنتی ارائه می‌دهد. در حالی که ارزهای مجازی متعددی در بازارهای مالی دیجیتال راه‌اندازی شده و دنیا از این گزینه‌های الترناتیو آگاه شده است، اما برخی از این راه‌حل‌های دیفای تاکنون جایگزین مناسبی برای همتایان سنتی خود ارائه نداده‌اند. اینجاست که نیاز به یک گزینه جایگزین کامل احساس می‌شود.

باید گفت که، یونی‌اسپیس خود را به عنوان یک راه‌حل در این حوزه معرفی کرده و تمام اطلاعات، کمک‌ها و راهنمایی‌ها را به مشتریان و سرمایه‌گذاران خود برای انتقال آسان به دنیای فایننس غیرمتمرکز و بلاکچین ارائه می‌دهد. این پلتفرم ارائه‌دهنده دیفای به عنوان یکی از شبکه‌های دیفای پیشرو به ویژه در زمینه APY که قرار است به کاربران و سرمایه‌گذاران خود ضمانت بدهد، در حال ظهور است.

باید اشاره کرد که، همانند اکثر پروتکل‌های دیفای، شبکه یونی‌اسپیس نیز دارای یک توکن مختص به خودش است. این توکن Unification Space نام دارد که با نماد USPC عرضه میشود. این توکن مختص شبکه یونی‌اسپیس است و قرار است پس از لیست شدن در یونی‌سواپ، بین ۲۵ می الی ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ به فروش عمومی برسد. یونی‌اسپیس با توکن USPC حاکمیت، غیرمتمرکز بودن و عدم نیاز به اعتماد را حفظ خواهد کرد. USPC همان وسیله‌ای است که کاربران از طریق آن در این پلتفرم تراکنش‌ انجام می‌دهند. این توکن به عنوان دروازه‌ای برای دسترسی به توکن‌های دیگر این پلتفرم از قبیل Earth، Mars، Saturn و Uranus عمل می‌کند.

راه‌اندازی توکن USPC:
قابل به ذکر است که، این پلتفرم یک نقشه راه منحصر به فرد برای سال ۲۰۲۱ تدوین کرده است. این نقشه راه به سازمان‌دهی کلیه فعالیت‌ها، رویدادها و نقاط عطفی که این پلتفرم در پایان سال بدان دست خواهد یافت، کمک خواهد کرد.

نکته قابل ملاحظه این است که، کاربران می‌توانند توکن USPC را با نرخ ۱ USPC – ۱ USDT خریداری کنند. این توکن یک توکن ERC 20 است و نه‌تنها در برابر USDT بلکه در برابر توکن‌هایی همچون ETH، WBTC، DAI و بسیاری از توکن‌های دیگر نیز قابل معامله است.

همچنین باید اشاره کرد که یونی‌اسپیس در این مدت ۲۲،۰۰۰،۰۰۰ واحد USPC را برای فروش در دسترس قرار داده است. سرمایه‌گذاران می‌توانند با خرید زودهنگام این توکن رو به رشد، ۵۰ درصد پاداش دریافت کنند. آنها همچنین می‌توانند با سهام‌گذاری (استیکینگ) این توکن %۲۵۰ APY (درصد سود سالانه) دریافت کنند.

راه‌اندازی توکن‌های دیگر:
پس از راه‌اندازی USPC، چهار توکن دیگر نیز یکی پس از دیگر راه‌اندازی خواهد شد. ترتیب راه‌اندازی این توکن‌ها به این شکل است: ۱-Earth، Mars-2، ۳-Saturn و ۴-Uranus. ذکر این نکته حائز اهمیت است که فقط هولدرهای USPC می‌توانند توکن‌های فوق‌الذکر را خریداری کنند که پس از خرید می‌توانند آن‌ها را برای کسب پاداش در این پلتفرم استیک کنند.

همچنین، یونی اسپیس در راه‌اندازی توکن‌های خود، رویکردی وظیفه شناسانه و بسیار منظم در پیش گرفته است. در حالی که این پروژه در هفته‌های اخیر سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جذب کرده است، انتظار می‌رود افراد بیشتری از این پروتکل منحصر به فرد برای خرید، ترید و کسب پاداش استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا