لونا پس از ثبت رکود جدید تاریخی، دوازدهمین رمزارز بازار شد!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتو‌بریفینگ؛ توکن سریع‌الرشد LUNA برای اولین بار پس از ۹ ماه، به قیمت ۳۴٫۲۵ دلار رسید. لونا از ۱۵ آگوست تاکنون ۱۰۰ درصد افزایش داشته است. لونا، توکن بومی Terra، بعد از سقوط به قیمت ۴٫۱۸ دلار، بهبود چشمگیری داشت. این ارز، در حال حاضر دوازدهمین ارزدیجیتالی بزرگ جهان، با ارزش کل بازار ۱۳٫۶ میلیارد دلار است.

شبکه Terra، یک شبکه پول قابل برنامه‌ریزی است که در درجه اول روی استیبل‌کوینها تمرکز دارد. پروژه‌های کلیدی شبکه Terra شامل پلتفرم مصنوعی Mirror Protocol و Anchor Protocol می‌شود. Anchor Protocol یک پلتفرم DeFi برای کسب سود از استیبل‌کوین‌ها است. توکن LUNA برای تثبیت قیمت استیبل‌کوین، تشویق اعتبارسنج‌ها و مبادلات استخراجی استفاده می‌شود.

صعود بلاکچینهای لایه اول:

ترا یکی از بسیار بلاکچین لایه اول است، که طی چند هفته گذشته افزایش چشمگیری داشته است. با اینکه اخیرا تمرکز بازار بر روی برنامه تابستانه NFT اتریوم و بروزرسانی‌های این شبکه بود، اما بسیاری از بلاکچین‌های دیگر توانستند که علاقه کاربران را به خود جلب کنند.

از این میان، ATOM توکن قدرتمند Cosmos، پس از شروع ماه با قیمت ۱۳ دلار، اکنون ۲۱٫۳۳ دلار ارزش دارد. DOT، توکن Polkadot از ابتدای ماه حدود ۵۳ درصد افزایش یافته است، و توکن Sol سولانا نیز با رشد ۱۰۰ درصدی‌اش، توانسته از هر سکه‌ای در بازار پیشی بگیرد و با قیمت ۷۸ دلار معامله شود. Sol سال را با قیمت ۱٫۵۲ دلار شروع کرده، یعنی در هشت ماه گذشته، بیش از ۵۰۰۰ درصد جهش کرد.

در این هفته، با اینکه چندین بلاکچین لایه یک روند صعودی داشته‌اند، اما یکی از مهمترین تحولات اخیر، مربوط به بیت‌کوین بوده است. بیت‌کوین برای اولین بار پس از سه ماه، مقاومت ۵۰ هزار دلاری را شکست، که این صعود می‌تواند برای دیگر رمزارزهای لایه یک و بقیه بازار خوب باشد.

در تاریخچه بازار ارزهای دیجیتال، وقتی بیت‌کوین حرکت بزرگی انجام می‌دهد، سایر رمزارزها با ارزش پایینتر، مانند اتریوم تمایل دارند که از روند بیت‌کوین پیروی کنند.

منبع: cryptobriefing.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا