تعداد میلیونرهای کاردانو افزایش ۱۷۳ درصدی یافت!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌تلگراف؛ تعداد آدرسهای دارنده کاردانو با سرمایه بیش از یک میلیون دلار، پس از آخرین افزایش قیمت ADA، رشد ۱۷۳ درصدی یافت.

نرخ مبادله ADA/USD بعد از سقوط تا قیمت ۱٫۰۰۷ دلار در۲۰ جولای، تقریباً ۲۰۰ درصد افزایش داشت. این جفت‌ارز در صعود قبلی خود به رکورد ۳٫۰۲ دلاری رسید، که به دنبال آن با اصلاح قیمت ۶٫۴۲ درصدی به ۲٫۷۳ دلار بازگشت داده شد.

در همین حین، بنا بر داده‌های Messari و CoinMetrics، تعداد کل کیف‌‌پولهای دارنده ADA که دارای سرمایه کل بازار یک میلیون دلاری هستند، از ۳,۶۲۵ به ۹,۸۳۰ افزایش یافت.

علاوه بر این، کاردانو از ابتدای سال تاکنون ۱۴۵۵% افزایش یافت و تعداد کل میلیونرهای ADA را با افزایش ۱,۸۵۰% از تعداد ۵۰۴ به ۹,۸۳۰ رساند. این امر همزمان با جهش‌های نامنظم میزان جستجوی کاردانو در گوگل همراه بود که نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه به خرده‌فروشی این رمزارز است.

علاوه بر این، تعداد کیف‌پولهای کاردانو که دارنده‌ی بیش از ده میلیون دلار توکن ADA هستند، در ۲۰ جولای به هزار عدد افزایش یافت. در ابتدای سال ۲۰۲۱، تنها ۸۶ کیف‌پول، با موجودی بالای ده میلیون دلار وجود داشت.

ذخیره کاردانو سرمایه‌گذاران را ثروتمند می‌کند!

صعود ADA در سال ۲۰۲۱، منجر به جهش در «مجموع خروجی خرج‌نشده (UTXO)» شد.

به طور دقیق، UTXO نشان‌دهنده‌ی مقدار رمزارز نگهداری‌شده و خرج‌نشده، پس از مبادله است. بنابراین افزایش UTXO شبکه یک بلاکچین، نشانه‌ی این است که اکثر کیف‌پولها رمزارزهای خود را دست نخورده باقی گذاشته‌اند، یعنی میل به فروش در بازار کم است.

تحلیل Messari نشان می‌دهد که در زمان نگارش این مقاله، تعداد UTXO کاردانو از ۸۱۶,۰۰۰ به ۲٫۸۶ میلیون افزایش یافت. این نشانه‌ی افزایش باورنکردنی میل به ذخیره ADA و از دلایل افزایش ۱,۴۵۵% ابتدای سال به امروز کاردانو است.

رقم بالای UTXD کاردانو بر بالا رفتن میزان ترجیح سرمایه‌گذاران به ذخیره ADA، نسبت به بقیه رقبای آن مانند اتریوم است، زیرا اتریوم در ابتدای سال جاری، دچار ترافیک شبکه و افزایش هزینه‌های مبادلات شد.

برای مثال، ADA در سه‌ماهه اول سال به دلیل خوش‌بینی‌های پیرامون به‌روزرسانی Mary، یک به‌روزرسانی پروتکل که کاردانو را به یک بلاکچین چند دارایی تبدیل می‌کرد، ۵۷۹ درصد افزایش یافت. با این به‌روزرسانی، بلاکچین کاردانو توانست با پروژه‌های میزبانی ادغام DeFi و توکن‌های غیرمثلی سازگار شود.

به‌روزرسانی کاردانو:

به‌روزرسانی Mary از اول مارچ راه‌اندازی شد و در ماه جولای با یک هاردفورک دیگر به نام Shelley همراه شد. شبکه اصلی جدید، لایه پیشنهادی اثبات سهام کاردانو را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا در ازای دریافت پاداش، مستقیماً (با استفاده از مجموعه سهام) یا غیرمستقیم (از طریق تفویض اختیار) در فرآیند اعتبارسنجی تراکنش مشارکت کنند.

در سه‌ماهه دوم سال، کاردانو برنامه‌های خود را برای تبدیل‌شدن به پلتفرمی با قراردادهای هوشمند مانند اتریوم، از طریق ارتقای Alonzo به پایان رساند. در نتیجه نظر بر ارائه پیشنهادات بهتر برای ADA، در کنار میل به ذخیره سرمایه‌گذاران کاردانو افزایش یافت.

اما علیرغم توانایی‌های شبکه کاردانو، ADA در سه‌ماهه دوم سال، تا حدودی به دلیل سرکوب صنعت ارزهای دیجیتال توسط چین و توئیت‌های ضد بیت‌کوین ایلان ماسک، تنها ۱۹٫۲۱ درصد افزایش یافت.

منبع: cointelegraph.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا