شرایط خرید بیت کوین با پی پال

شرایط خرید بیت کویت با پی پل

با تأیید قابلیت خرید و فروش بیت کوین و چند ارز دیجیتال دیگر برای کاربران آمریکایی پی پال، بسیاری جویای شرایط این سیستم پرداخت مشهور برای انجام این گونه معاملات شدند. اگرچه بر توجه به تحریم ها به طور کلی استفاده از پی پال برای ایرانیان مقدور نیست، اما بر توجه به محبوبیت و میزان نفوذ آن در جهان هنوز بسیاری از هم میهنان عزیز تمایل به استفاده از این سیستم داشته و طبیعتاً به دانستن شرایط معاملات رمزارزی در این پلتفرم علاقه‌مندند.

ارزهای پشتیبانی شده:

در حال حاضر کاربران پی پال می توانند به مبادله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین بپردازند. هنوز از اینکه در آینده از کوین های متنوع نری پشتیبانی می شود یا خیر، اطلاعات درستی در دسترس نیست.

محدودیت حجم خرید:

پی پال در حال حاضر محدودیت خرید ۱۰,۰۰۰ دلار رمزارز در هفته را برای کاربران خود در نظر گرفته است. البته گفته می شود به زودی سقف این محدودیت به ۲۰,۰۰۰ دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

کارمزد تبادلات:

پی پال یک کارمزد پایه برای معاملات کم حجم در نظر گرفته است. به اینگونه که برای معاملات حداکثر تا ۲۴.۹۹ دلار، نرخ ثابت ۵۰ سنت از کاربر دریافت خواهد کرد. اما در صورت افزایش مقدار معامله از ۲۵ تا ۹۹.۹۹ دلار ۲.۳ درصد، از ۱۰۰ تا ۱۹۹.۹۹ دلار ۲ درصد، از ۲۰۰ تا ۹۹۹.۹۹ دلار ۱.۸ درصد و در نهایت برای معاملات بالای ۱۰۰۰ دلار ۱.۵ درصد کارمزد دریافت خواهد کرد. لازم به یادآوریست که صرفاً نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول پی پال شامل هیچ گونه کارمزدی نمی شود.

تذکر مهم: ورود پی پال به دنیای ارزهای دیجیتال صرفاً از جهت بازگشایی راهی برای بسیاری از کاربران غیر فعال و تاثیرگذاری آن بر روندهای قیمتی حایز اهمیت است. لذا توصیه می شود با توجه به رویکرد بی رحمانه این سیستم پرداخت آنلاین با کاربران ایرانی، از سپرده گذاری در آن به منظور خرید بیت کوین یا سایر رمزارزها جداً خودداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا