ریف‌فایننس توکن Reef خود را با OpenDAO ادغام کرد.

 

 

ریف‌فایننس توکن Reef خود را با OpenDAO ادغام کرد.

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتونیوز، ریف‌فایننس (ReefFinance) یک اکوسیستم دیفای است که چندین بلاکچین مانند اتریوم (Etherium)، پولکادوت (Poldkadot) و آوالانچ (Avalanche) را ادغام کرده است. ریف‌فایننس اخیراً اعلام کرده است که OpenDAO توکن‌های REEF آن را به عنوان وثیقه استیبل‌کوین‌های خود تأیید کرده است. OpenDAO یک جعبه‌ابزار است که دنیای واقعی را به دیفای متصل می‌کند. قابل به ذکر است، از این توکن به عنوان وثیقه برای ضرب استیبل‌کوین‌های USDO در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) استفاده خواهد شد. از طرف دیگر، این پروتکل دارایی‌های دنیای واقعی را به بخش امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) آورده است.

آیا ریف‌فایننس پروژه ارزشمندی است؟

ریف‌فایننس برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (دپ‌)، یک زنجیره پرسرعت، مقیاس‌پذیر و سازگار با EVM ایجاد کرده است. ReefChain همچنین در نسخه محدود مین‌نت قرار دارد و نسخه رسمی آن قرار است تا چند هفته آینده راه‌اندازی شود.

ReefChain یک زنجیره سفارشی‌شده است که به توسعه‌دهندگان امکان ساخت دپ‌ یا پیاده‌سازی دپ‌های موجود از بلاک چین اتریوم را می‌دهد. از طرف دیگر، راه‌اندازی مین‌نت این شبکه را قادر می‌سازد تا به نقدینگی طیف وسیعی از بلاکچین‌های بزرگی که این پروتکل با آنها ادغام شده است، وصل شود. درواقع، این زنجیره کاربران را قادر می‌سازد تا در معرض تعامل با چندین اکوسیستم مختلف قرار بگیرند.

REEF به عنوان وثیقه برای یک استیبل‌کوین است.

قرارداد ماینر استیبل‌کوین OmniCOMP با هماهنگی با ReefFinance و OpenDAO، در ReelChain پیاده‌سازی خواهد شد و این اکوسیستم را قادر می‌سازد تا USDO را در بلاکچین تحت پشتیبانی REEF ضرب کند. درنهایت، این اکوسیستم پتانسیلی را برای سایر توکن‌ها ایجاد می‌کند تا به عنوان وثیقه مورد استفاده قرار گیرند.

REEF علاوه بر وثیقه برای استیبل‌کوین‌ها، به یک شریک رسمی استخراج نقدینگی در این پروژه نیز تبدیل خواهد شد. درواقع، ارائه‌دهندگان نقدینگی USDO می‌توانند در حالی که این توکن را هولد می‌کنند، توکن OCP کسب کنند. و بعداً، توکن‌های OCP می‌تواند برای استیکینگ مورد استفاده قرار گیرد.

این ادغام چگونه به تأمین‌کنندگان نقدینگی کمک می‌کند؟
طبق بندهای این قرارداد همکاری، ریف‌فایننس توافق کرده است که به ارزش ۲۵ هزار دلار توکن REEF را با ارائه‌دهندگان نقدینگی به اشتراک بگذارد. قابل ذکر است، این توکن‌ها برای مدت ۶ ماه بین تأمین‌کنندگان نقدینگی توزیع خواهد شد. با این حال، بسیاری از جزئیات مربوط به این توزیع، ازجمله تاریخ آن، هنوز مشخص نشده است.

 

منبع: Cryptonews.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا