ریزش قیمت دوج کوین پس از حضور ایلان ماسک در برنامه SNL!

اختصاصی کوین گراف، ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا، میزبان برنامه Saturday Night Live بود. وی که سخنگوی غیررسمی دوج کوین است در این برنامه به گفتن جوک‌هایی درباره این ارز دیجیتال پرداخت. ایلان ماسک نه بازیگر است و نه کمدین، اما فرد جالبی است. اما نکته‌ مهم برای مخاطبان این بود که آیا ایلان ماسک از حضور در این برنامه استفاده می‌کند تا قیمت دوج کوین را افزایش دهد یا خیر.

قابل به ذکر است که، در این برنامه، ایلان ماسک که هرگز علاقه خود به دوج کوین را پنهان نکرده است، مادر خود را به روی صحنه آورد. مادر ایلان به پسرش گفت که امیدوار بود هدیه روز مادر او دوج کوین نباشد.

هنگامی که مادر ایلان هدیه روز مادر خود را دریافت کرد دوج کوین ارزش آنچنانی نداشت. قیمت دوج کوین پس از این برنامه سریعا کاهش یافت و طی یک ساعت از ۰.۶۶ به ۰.۵۷ دلار رسید. قیمت دوج کوین در حال حاضر با ریزش ۲۸٪ به ۰.۵۲ دلار رسید.

گفتنی است که، ایلان ماسک در این برنامه در خصوص دوج کوین است که DOGE یک ابزار مالی توقف ناپذیر است که دنیا را در اختیار خود قرار خواهد داد.

ایلان ماسک در ادامه گفت دوج کوین به اندازه دلار واقعی است. پدر دوج کوین در این برنامه علاوه بر صحبت درباره دوج، به اتریوم و بیت کوین نیز اشاره کرد.

وی با اشاره به نوسان قیمت دوج کوین، گفت که این ارز در مسیر واقعی قرار دارد. این ارز دیجیتال به عنوان جوک و شوخی کار خود را آغاز کرد اما در مسیر خوبی قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید : هشدار بنیانگذار کاردانو از احتمال ریزش سنگین دوج کوین!

 

دوج کوین که در سال ۲۰۱۳ و به عنوان روشی جالب برای انعام دادن و کمک به پروژه‌ها توسعه یافته است با افزایش قیمت خوبی همراه بوده است. این ارز دیجیتال از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۸۰۰ درصد افزایش یافته است و اکنون با ارزش بازار ۹۰ میلیارد دلار در رتبه چهارم ارزهای دیجیتال برتر قرار دارد.

باید اشاره کرد که، ایلان ماسک و توییت‌های او در این افزایش قیمت نقش مهمی داشته است. زیرا بدون شک عموم مردم او را به عنوان فرد موفقی در زمینه تجارت می‌دانند. اگرچه ماسک بیان کرده است که توییت‌های او صرفا شوخی است اما شهرت او باعث شده است که وی را به عنوان سخنگوی غیررسمی دوج کوین بشناسیم.

نکته قابل ملاحظه این است که، مدیرعامل شرکت تسلا تنها فردی نیست که در خصوص دوج کوین خوش‌بین است. مارک کیوبان سرمایه‌گذار میلیاردر و مالک تیم بسکتبال دالاس ماوریکز نیز این ارز دیجیتال را به عنوان روش پرداخت پذیرفته است و اخیرا اعلام کرده که پیش‌بینی می‌کند قیمت آن به یک دلار برسد.

اکنون اگر شرکت تسلا نیز به پذیرش دوج کوین بپردازد، افزایش قیمت این ارز دیجیتال غیرقابل پیش‌بینی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا