دوج کوین جایگاه چهارمین ارز بازار از ریپل گرفت!

اختصاصی کوین گراف، افزایش چشمگیر قیمت دوج کوین هم‌چنان ادامه دارد و اکنون به رتبه چهارمین ارز دیجیتال ارزشمند جهان تبدیل شده است. دوج کوین با رشد ۱۰۱۷ درصدی طی ۳۰ روز گذشته همراه بوده است.

در حال حاضر این ارز دیجیتال پس از دستیابی به رکورد قیمت ۰.۶۹۶ دلار در روز چهارشنبه، به ۰.۶۱ دلار رسیده است که رشد ۱۱۷ درصدی طی ۷ روز گذشته را نشان می‌دهد.

طبق گزارش Galaxy Digital Research، به نظر می‌رسد پروژه دوج دارای “فاندامنتال‌های به شدت قوی و حمایت نیروهای قدرتمند” است.

گلکسی دیجیتال به افزایش پذیرش از جانب کاربران اشاره کرده و به تحلیل معیارهای درون زنجیره‌ای پرداخته است تا میزان محبوبیت این ارز دیجیتال را مشخص کند.

الکس تورن (Alex Thorn) از گلکسی دیجیتال در این گزارش گفته است که بیش از ۳.۶ میلیون آدرس وجود دارد که دوج کوین در اختیار دارند و تقریبا ۶۰ درصد کل موجودی این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ انتقال یافته است.

نکته قابل توجه اینکه، افزایش محبوبیت و رشد قیمت Dogecoin بدان معنا است که جایگاه چهارم ارزهای دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار را از XRP گرفته است.

ارزش بازار دوج کوین اکنون تقریبا ۸۷.۳ میلیارد دلار است، در حالی که XRP با ارزش بازار ۶۶.۸ میلیارد دلار در رتبه پنجم قرار دارد. در این بین، بیت کوین با ارزش بازار بیش از یک تریلیون دلاری هم‌چنان در رتبه اول قرار دارد.

بدین ترتیب، اکنون ارزش بازار دوج‌ کوین بیشتر از شرکت خدمات پستی FedEx است.

رشد قیمت و افزایش پذیرش کاربران در سال جاری دلایل مختلفی داشته است. پلتفرم معاملاتی eToro روز دوشنبه و پس از تقاضای بسیار زیاد از جانب مشتریان خود، DOGE را به فهرست دارایی‌های تحت پشتیبانی خود اضافه کرد. صرافی جمینای نیز روز سه‌شنبه اعلام کرد که این ارز دیجیتال را به فهرست خود افزوده است.

در این بین، علاوه بر اینکه گلکسی دیجیتال پروژه دوج کوین را یک پروژه قابل احترام خوانده است، افرادی نظیر ایلان ماسک و مارک کیوبان نیز بر افزایش قیمت این ارز دیجیتال موثر بوده‌اند. قیمت دوج کوین ممکن است افزایش بیشتری داشته باشد زیرا قرار است که ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live شرکت کند و گویا می‌خواهد صحبت‌هایی درباره دوج کوین بیان کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا