توکن ONE هامونی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتو‌تیکر؛ هارمونی یک پروژه بلاکچین است که به کاربران امکان می‌‌دهد تا با استفاده از بهترین خدمات مقیاس‌پذیر و قابل به همکاری، برنامه‌های غیرمتمرکز ایجاد کنند. هدف هارمونی، ارائه گزینه‌ای برای ایجاد بازار توکن‌ها و دارایی‌های غیرمثلی، با یک مسیر مبادله‌ی داده با حریم خصوصی کاربر است.

هارمونی یکی از جوامع میزبان شبکه اتریوم است و به همین دلیل، راه‌حلهایی برای چالشهای محدودکننده اتریوم ارائه می‌دهد. در واقع زیرساختهای خرد هارمونی، برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم ایجاد شده است.

از توکن محلی هارمونی ONE، برای انجام مبادله و دادن پاداش به کاربران استفاده می‌شود. توکنONE  را می‌توان به راحتی و به طور ایمن وارد پروتکل کرد. و حداقل مقدار برای کسب پاداش از ONE، تعداد ۱۰،۰۰۰ توکن است. این توکن در Binance نیز دردسترس است.

هارمونی چطور کار می‌کند؟

از زمان توسعه، پروژه هارمونی در دنیای DeFi با ارزش تلقی شد. هدف این پلتفرم، بهبود سیستم غیرمتمرکز و ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز است.

به علاوه، هارمونی (ONE) یک سرویس بسیار مقیاس‌پذیر، و یک برنامه اجماع بسیار سریع و کارآمد برای کاربران ارائه می‌دهد.

هارمونی، اجرای بسیار سریع فرآیند تراکنش را، با یک پروتکل ارتباطی ساده درون شبکه امکان‌پذیر می‌کند. هارمونی به ویژه بخاطر امنیت فوق‌العاده‌ای که هنگام انجام معاملات در شبکه فراهم می‌کند، مورد توجه همه قرار گرفته است.

پروژه هارمونی ثابت کرده، که در بین پروژه‌های دیگر منحصر به فرد بوده و می‌تواند مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گیرد. هارمونی از مدلی استفاده کرده که آینده‌ی موفقی برای آن، بدون در نظر گرفتن رقیبان بازار، رقم خواهد زد. هارمونی علاوه بر کارآمد بودن، یکی از عوامل مهم رشد اکوسیستم مالی غیرمتمرکز است.

منبع: cryptoticker.io

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا