تست‌نت بروزرسانی آخر کاردانو، برای کاربران هم گشوده شد.

تست‌نت بروزرسانی آخر کاردانو، برای کاربران هم گشوده شد.

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از فورکست.نیوز؛ توسعه‌دهنده هنگ‌کنگی Input Output، در پست توئیتری خود اعلام که تست‌نت بروزرسانی آلونزو بنفش کاردانو، اکنون برای کاربران نیز گشوده شده است.

آلونزو بنفش سومین و آخرین مرحله از بروزرسانی‌های آلونزو، بعد از دو آپدیت آبی و سفید است، و اولین تست‌نت کاملاً عمومی کاردانو است که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. آلونزو سفید که در اواسط جولای راه‌اندازی شد، از قراردادهای هوشمند، فقط برای گروه‌های بسته‌شده با تعداد کمتر از ۵۰۰ کاربر، پشتیبانی می‌کرد.

انتظار می‌رود که تا پایان ماه آگوست یا اوایل سپتامبر شبکه کاردانو کاملاً پشتیبان قراردادهای هوشمند پشتیبانی شود. پس از بروزرسانی کامل، حتی ممکن است که شبکه از مبدل ERC20 نیز پیشتیبانی کند و و به توکن‌های اتر اجازه‌ دهد تا بر شبکه کاردانو اجرا شوند. توسعه کاردانو به پنج بروزرسانی تقسیم شده و پایان آلونزو، نشان‌دهنده‌ی پایان دوران «گوگون» است. این دوره‌ها به ترتیب عبارتند از: بایرون، شلی، گوگون، باشو و ولتر.

تاثیرات بروزرسانی کاردانو:

مدیرعامل و بنیانگذار IOHL چارلز هاکینسون در ویدئوی توئیتری خود گفت: «روند بروزرسانی آلونزو بسیار روان‌تر از بایرون و شلی است. چیزهایی زیادی باید بروزرسانی شوند، اما روند این بروزرسانی بسیار پالایش شده و شگفت‌زده خواهید شد که چگونه با تغییر یک سوئیچ، میتوانید تغییری در سر دیگر بلاکچین ایجاد کنید.»

رمزارز بومی کاردانو ADA، پس از اعلام این خبر شاهد تغییرات متوسطی در قیمت خود بود و پس از اواخر جولای، هنگامی که به پایین‌ترین قیمت خود در ۱٫۰۲۵۱ دلار رسید، روند صعودی خود را ادامه داد. در تعطیلات آخر هفته پیش، قیمت آن به بالای ۱٫۴۷ دلار آمریکا رسید و در هفته کاری بار دیگر کمی کاهش قیمت داشت. در زمان انتشار این خبر، قیمت آدا ۱٫۴۲۳ دلار آمریکا است.

منبع: forkast.news

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا