تحلیل قیمت سولانا و پولکادات

تحلیل قیمت سولانا و پولکادات

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌گیپ؛ روند قیمت رمزارز سولانا به بالای ۷۰ دلار رسیده و رکورد قبلی خود را پشت سر گذاشته است.

پولکادات پس از بستن قیمت روزانه خود، بالای حمایت ۲۴ دلاری، با قدم‌های بزرگ و متداوم به سمت ۳۲ دلار حرکت می‌کند.

گاوها کنترل بازار رمزارز را به دست گرفته‌اند و بسیاری از رمزارزها را به سمت سقف‌های تاریخی خود سوق دادند. سولانا پس از صعود و بسته شدن قیمت روزانه خود، بالای رکورد قبلی خود در ۵۸ دلار، مصداق بارز این موج صعودی است.

از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران بر این باورند که این بار نوبت کاردانو است، و این ارز دیجیتال پس از به‌روزرسانی شبکه آلونزو از رکورد ۲٫۵ دلار خود عبور خواهد کرد. در همین حال، بیت‌کوین کماکان زیر سطح ۵۰ هزار دلاری در نوسان است و ۴۸،۰۰۰ دلار به آخرین مانع مهم آن تبدیل شده است.

تحلیل قیمت سولانا و پولکادات

سولانا:

سولانا(SOL) از ماه ژوئیه بدون هیچ گونه عقب‌گردی، پرچمدار روند صعودی در بازار رمزارزها بوده است. این توکن در پایان هفته گذشته، روند صعودی خود را تا بالای ۵۰ دلار امتداد داد و در روز دوشنبه معاملات خود را در بالای سطح ۶۰ دلار آغاز کرد. روند صعودی آن در مقابل یک مقاومت جزئی در ۶۵ دلار، سودهای به دست آمده را در این سطح را تثبیت کرد.

با این حال، روند سولانا به سرعت تجدید قوا کرد و برای اولین بار به بالای سطح ۷۰ دلار رسید. سولانا به یک اوج تاریخی در ۷۵ دلار (در بایننس) دست یافته است، اما در حال حاضر در قیمت ۷۱٫۵ دلار معامله می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که SOL در طی این کشف قیمت، به سطح ۸۰ دلار در کوتاه‌مدت دست پیدا کند.

همچنین اندیکاتور مکدی (MACD) یک سیگنال صعودی بزرگ را نشان می‌دهد. و این سیگنال با سیگنال خریداری صادر‌شده از ماه جولای همراه شده است. علاوه بر این، با افزایش فاصله بین میانگین متحرک (MA) 12روزه و میانگین متحرک ۲۶ روزه، خریداران کشش بیشتری پیدا کرده و در حال افزایش قیمت این رمزارز هستند. از این رو، باید گفت که روند صعودی سولانا هنوز پابرجا خواهد ماند.

پولکادات:

پولکادات روز سه‌شنبه سودهای چشمگیر دورقمی ثبت کرد و همچنان در حال افزایش است. این رشد ۱۶ درصدی پس از آن صورت گرفت، که DOT ​​از مرز قبلی ۲۴ دلار عبور کرد. هنگام نوشتن این مقاله، این توکن  با قراردادهای هوشمند کمی بالاتر از ۲۶ دلار، در حال نوسان است، در حالی که گاوها به ۳۲ دلار چشم دوخته‌اند.

میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (SMA) از جهش سریع قیمت و رسیدن آن به ۲۸ دلار ممانعت میکند. با این حال به محض این که روند، این ناحیه پرازدحام فروشندگان را پشت سر گذاشت ، سرمایه‌گذاران می توانند انتظار یک افزایش قیمت تماشایی، به بالای سطح ۳۰ دلار را داشته باشند. سطح ۳۲ دلار سطح کلیدی بعدی است، که ممکن است به عنوان ترمز قیمت، قبل از حرکت DOT به اوج تاریخی ۵۰ دلار عمل کند.

در حال حاضر روند صعودی بازار آنقدر بی نقص و پایدار هست، که شکاف تا سطح ۳۰ دلار را ببندد. اندیکاتور MACD هم سیگنال صعود صادر کرده و اندیکاتور RSI نیز نشانه برتری تعداد خریداران به فروشندگان است.

منبع: Coingape.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا