توکن آدیوس پس از مشارکت با تیک‌تاک یکروزه ۹۰ درصد رشد داشت!

توکن آدیوس پس از مشارکت با تیک‌تاک یکروزه 90 درصد رشد داشت!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از دی‌کریپت؛ قیمت AUDIO، توکن اصلی سرویس پخش موسیقی Audius، پس از ادغام با غول رسانه‌های اجتماعی TikTok، بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله، براساس داده‌های Nomics، قیمت AUDIO در محدوده ۳٫۳۲ دلاری قرار دارد. قیمت کنونی این توکن تقریباً ۳۰ درصد از بالاترین سطح پیشین خود، یعنی ۴٫۹۵ دلار که در ۲۷ مارچ ثبت شد، فاصله دارد.

این افزایش، پس از انتشار خبر همکاری آدیوس با TikTok  اتفاق افتاد، زیرا از طریق این اقدام، هنرمندان پلتفرم آدیوس در معرض دید ۷۲۳ میلیون کاربر فعال ماهانه شبکه اجتماعی تیک‌تاک قرار گرفتند.

این ادغام آدیوس را به یکی از اولین شرکای غول رسانه‌ای Sound Kit SDK تبدیل می‌کند و به سازندگان و هنرمندان آدیوس اجازه می‌دهد تا «صداها و موسیقی‌های اصلی را از برنامه‌های ثالث، بطور یکپارچه وارد اکوسیستم TikTok کنند. »

بیشتر بخوانید: سه راه برای کسب سود بیت‌کوین از طریق استخراج ابری و استیک

ویژگی جدید به سازندگان اجازه می‌دهد تا آهنگهای خود را مستقیماً به TikTok بیاورند، تا کاربران تیک‌تاک بتوانند در فیلم‌های خود از آنها استفاده کنند.

دیروز، رونیل رامبرگ (Roneil Rumburg) بنیانگذار و مدیرعامل آدیوس به Decrypt گفت: «امروزه ترافیک کاری ورود آهنگها به تیک تیک نسبتاً سنگین است. برای جلوگیری از این مشکل، بعضی از هنرمندان برای ضبط مجدد صدا برای تیک‌تاک، حتی گوشی همراه خود را کنار بلندگو‌های لپ‌تاپ نگه می‌دارند. با ادغام اخیر، هنرمندان آدیوس می‌توانند محتویات خود را با یک کلیک وارد تیک‌تاک کنند.»

در میان هنرمندانی که قبلاً به آدیوس پیوسته‌اند، موسیقی‌دانان محبوبی مانند Skrillex، Alina Baraz، ۳LAU، The Stafford Brothers، Deadmau5 و بسیاری دیگر قرار دارند. برای بعضی از این هنرمندان، فعالیت در آدیوس اولین کار آنها در دنیای ارزهای دیجیتال نیست.

به عنوان مثال؛ Deadmau5 در ماه‌های گذشته در توکن‌های غیرمثلی (NFTs) فعال بوده است. او در دسامبر گذشته کلکسیون NFT با ارزش ۱۰۰ هزار دلار، با همکاری Worldwide Asset eXchange به بازار عرضه کرد.

منبع: Decrypt.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا