صرافی بایننس بعد از فشار دستگاههای نظارتی؛ سقف برداشت بایننس برای کاربران احراز هویت نشده کاهش یافت.

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از دبلاک‌کریپتو؛ صرافی بایننس روز سه‌شنبه اعلام کرد که میزان برداشت را برای کاربرانی که پایین‌ترین سطح احراز هویت را انجام داده‌اند، کاهش می‌دهد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت و به‌طور کل صرافی‌های ارزهای دیجیتال با فشار بیشتری از سوی دستگاههای نظارتی جهانی روبرو شده‌اند.

قبلاً، افرادی که تأیید حساب (Account Verification) اولیه را انجام داده بودند می‌توانستند حداکثر ۲ بیت کوین در روز برداشت کنند. اکنون این محدودیت برای حساب‌های تازه ثبت‌نام شده به ۰٫۰۶ بیت‌کوین در روز کاهش یافته است. علاوه بر این، بایننس این سیاست را به صورت مرحله‌ای از تاریخ ۴ آگوست و ۲۳ آگوست، برای حساب‌های موجود اعمال می‌کند.

بایننس طی بیانیه‌ای در توییتر خود گفت: «ما به‌طور مداوم سیاست‌های خود را بازنگری می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که از استانداردهای صنعت پیش هستیم.»

همچنین باید اشاره کرد که بایننس در روز یکشنبه، اعلام کرد که کاهش مقدار اهرم معاملات آتی را برای کاربران احراز هویت نشده خود آغاز کرده است. چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس در این باره گفت: «ما تصمیم را به نفع حمایت از حقوق مصرف‌کننده، در چند هفته آینده به صورت تدریجی، بر روی کاربران اعمال خواهیم کرد.»

گفتنی است که بایننس در ماه‌های اخیر با موانع نظارتی در برخی از کشورها روبرو شده است. به خصوص، توکن‌های سهام این صرافی یعنی STO مورد توجه سازمان‌های نظارتی اروپا و آسیا قرار گرفت. در اوایل این ماه، بایننس معاملات توکن‌های سهام خود را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش نصب کیف پول بایننس چین

منبع: theblockcrypto.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا