اندیکاتورهای بیت‌کوین بزرگترین سیگنال خرید را نشان می‌دهند!

اندیکاتورهای بیت‌کوین بزرگترین سیگنال خرید را نشان می‌دهند!

ترجمه کوین‌گراف به نقل از نیوز‌بی‌تی‌سی؛ با ادامه روند صعودی، برخی از اندیکاتورهای تکنیکال بیت‌کوین بزرگترین سیگنال خرید بیت‌کوین، از آوریل ۲۰۲۰ را نشان می‌دهند.

قیمت بیت‌کوین بالای میانگین متحرک (MA) 21 هفته و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه بسته می‌شود:

طبق خبر CryptoQuant، قیمت بیت‌کوین بالای میانگین متحرک (MA) 21 هفته و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه بسته می‌شود.

میانگین متحرک اندیکاتوری است که داده‌های قیمتی را، با در نظر گرفتن قیمت متوسط آن در یک دوره زمانی خاص نشان می‌دهد. این روش منحنی قیمت را «هموار» می‌کند، به این معنی که سایه‌های بالا و پایین شمع‌های روند، که مربوط به تجزیه و تحلیل بلندمدت نیستند را حذف می‌کند، و به ما کمک می‌کند تا روند قیمت را بدون جهش‌های ناگهانی آن مشاهده کنیم.

اکنون، در نمودار زیر می‌بینیم که قیمت فعلی بیت‌کوین در مقابل این دو اندیکاتور چگونه رفتار می‌کند.

همانطور که در نمودار بالا می‌بینیم، قیمت بیت‌کوین بالاتر از این دو اندیکاتور بسته شده و یک سیگنال خرید را نشان می‌دهد که از آوریل ۲۰۲۰ دیده نشده است.

روند فعلی قیمت همچنین نشان می‌دهد که بیت‌کوین از الگوی «تجمع وایکوف (Wyckoff Accumulation)» پیروی می‌کند. بطور خلاصه منحنی تجمع وایکوف زمانی شکل می‌گیرد که روند وارد یک دوره تجمیع، در یک محدوده معاملاتی شود.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که بیت‌کوین در مرحله D این الگو قرار دارد، که آخرین مرحله این الگو است که قیمت در محدوده‌ای بالا و پایین می‌رود. اگر الگوی تجمع وایکوف واقعاً باپرجا باشد، بیت‌کوین ممکن است به‌زودی، پس از کمی تثبیت با ورود به مرحله E الگو، به قیمت ۵۰ هزار دلار برسد.

اندیکاتور «جریان خالص مبادله نقطه‌ای» در حال حاضر جهشی شدیداً منفی را نشان می‌دهد. این اندیکاتور مقدار خالص بیت‌کوین وارد یا خارج شده از صرافی‌ها را نشان می‌دهد. مقدار مثبت برای این اندیکاتور به معنی ورود بیشتر رمزارز، و مقدار منفی به معنی خروج بیشتر است. نمودار دوم به رابطه بین این نشانه‌ها و روند قیمت بیت‌کوین در آخر هفته اشاره ‌می‌کند.

قیمت بیت‌کوین:

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت‌کوین حدود ۴۷ هزار دلار است، که در ۷ روز گذشته ۴ درصد افزایش داشته است. در یک ماه گذشته، ارزش بیت‌کوین تقریباً ۵۰ درصد افزایش یافت.

در نمودار آخر روند قیمت بیت‌کوین را در سه ماه گذشته را می‌بینیم:

به نظر می‌رسد که روند بیت‌کوین اندکی کند شده، زیرا قیمت بین ۴۵ تا ۴۷ هزار دلار در نوسان است. با این حال، اگر نشانه‌های ذکر شده محقق شوند، علائم برای بیت‌کوین صعودی هستند.

با این وجود، در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و این رمزارز، به جای صعود ممکن است نزولی شود.

منبع: newsbtc.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا