پیشرفت روزافزون صنعت متاورس؛ بازار فروش زمین‌های متاورسی تا ۲۰۲۶ از مرز ۵ میلیارد دلار خواهد گذشت!

پیشرفت روزافزون صنعت متاورس؛ بازار فروش زمین‌های متاورسی تا 2026 از مرز 5 میلیارد دلار خواهد گذشت!

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از فینبالد؛ با پیشرفت روزافزون متاورس، تمایل افراد برای ورود به این جهان مجازی بیشتر می‌شود. تحقیقات جدید حاکی از آن است که ارزش بازار زمین‌های متاورسی به رونق خود ادامه خواهد داد.

مطالعات انجام شده توسط Technavio نشان می‌دهند که بازار فروش زمین‌های مجازی متاورسی تا سال ۲۰۲۶ به بیش از ۵٫۳۷ میلیارد دلار افزایش می‌یابد. این رشد می‌تواند با کمک دو عامل متفاوت انجام گیرد. اول، با پیشرفت فناوری متاورس به تدریج به اجرای ملموس‌تر ایده‌ی جهان مجازی نزدیک می‌شود. این پیشرفت بر پلتفرم‌هایی که ایده تحقق تجربیات زندگی روزمره در متاورس را دارند، تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

دوم، افزایش غیرقابل اجتناب پذیرش رمزارزها به متاورس قدرت خواهد بخشید. رمزارزها امکان مبادله ارزش و خرید و فروش در متاورس را فراهم کرده و به کاربران فرصتی برای کسب درآمد می‌دهد.

با وجود جنبه‌های مثبت، متاورس هنوز یک صنعت نوپا است. هر زمین مجازی قیمت‌گذاری خاص خود را دارد که براساس معیارهای مختلفی که از پلتفرمی به پلفترم دیگر متفاوت است، تعیین می‌شود. در گزارش تحقیقاتی مذکور آمده است: «قیمت زمین‌های مجازی از الگوی قیمت‌گذاری دنیای واقعی پیروی نمی‌کند. بنابراین، ارزش دارایی‌های دیجیتال، از جمله املاک و مستغلات متاورس، اساساً به نحوه درک خریداران از قیمت آنها بستگی دارد و در نتیجه دارای نوسانات است.»

براساس تحقیقات انجام شده، اکثریت سرمایه‌گذاران زمین‌های متاورسی در آمریکای شمالی هستند و ۴۱ درصد از زمین‌های موجود متاورسی را در اختیار دارند.

منبع: finbold.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا