۵ نفر از بهترین معامله گران ارزهای دیجیتال فعال توییتر

۵ نفر از بهترین معامله گران ارزهای دیجیتال فعال توییتر

مسلما توییتر یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای افراد متخصص است. فرقی ندارد که شما در چه زمینه ای فعالیت دارید در هر صورت می توانید حرفه ای های دنیای خود را در توییتر پیدا کنید. در این مقاله از سری مقالات اختصاصی کوین گراف پنج نفر از بهترین معامله گران ارزهای دیجیتال را که در توییتر فعالیت چشمگیری دارند به شما معرفی می کنیم.

۱_ Bitcoin Jack

Id: @BTC_JackSparrow

 

بیت کوین جک یک تحلیلگر ارزهای دیجیتالی است که تحلیل خود را در قالب نمودار به شما ارائه میدهد. اگر از جمله افرادی هستید که به نمودارخوانی علاقه دارید و به تئوری های مختلف پشت آن توجهی ندارید بیت کوین جک گزینه مناسبی برای شماست.

BTC_JackSparrow

۲_ Mayne

Id: @Tradermayne

ماینه یک تحلیلگر با تجربه است که از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را در بازار رمزارزها شروع کرده و جزو قدیمی های این بازار به شمار می رود. استراتژی کاری او بر اساس Price Action بوده و ایده ها و تحلیل های خود را از طریق توییتر به بیش از ۶۰ هزار فالوور ارائه می دهد. اگر علاقمند به تحلیل از طریق Price Action می باشید جدای از گرفتن سیگنال های خوب از این تحلیلگر ،  با مشاهده توییت های ماینه می توانید دانش و بینش خود را نسبت به قیمت افزایش دهید.

Mayne

۳_ Philakone

Id: @PhilakoneCrypto

 

فیلاکونه ملقب به “تک تیرانداز تریدهای روزانه” تحلیل های قوی و خوبی از بازار رمزارزها را در قالب چارت و ویدئو در دسترس فالوورهایش قرار میدهد. او همچنین تأثیر معامله گری بر زندگی روزانه خود را به شکلی جالب در توییترش به نمایش میگزارد به طوری که بیننده متوجه می شود که شغل معامله گری می تواند بر خلاف تصور چقدر شیرین و دوست داشتنی باشد.

PhilakoneCrypto

۴_ Crypto White Walk

Id: @cryptowhitewalk

اگر دنبال مشاهده یک چارت تمیز با تحلیلی کامل هستید این اکانت را از دست ندهید. روح سفید کریپتو ها بر خلاف ظاهر غلت اندازی که دارد با تحلیل هایی دقیق و شفاف روی بیت کوین و سایر آلت کوین ها می تواند دید شما را به قیمت به طور چشمگیری افزایش دهد.

@cryptowhitewalk

5ـ The Crypto Monk

Id: @AdeliaGrobbam

 

راهب ارزهای دیجیتال جدای از تحلیل قیمت نکات مناسب و خوبی را در خصوص حفظ انضباط مالی در ترید و نحوه حفظ سلامت روحی بیان می کند. او همچنین در خصوص سایر بازارهای مالی مانند Option نیز تحلیل های خوبی را ارائه میدهد.

AdeliaGrobbam

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا