برای اولین بار از ماه می، کاردانو سطح دو دلاری را شکست!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از ‌نیوز‌بی‌تی‌سی؛ (ADA) اخیراً رشد فزاینده‌ای در بازار داشته است. پس از سقوط به نزدیکی ۱ دلار ، این دارایی دیجیتالی اکنون دوباره جهش کرده تا جایگاه خود را در نمودارهای بازار بازپس گیرد. به نظر می‌رسد ریزش قیمت در دو ماه گذشته تأثیری چندان بر قیمت این دارایی دیجیتالی نداشته است ، چراکه که قیمت این رمزارز اکنون به بالای ۲ دلار رسیده و گویی قبلاً با هیچ افت قیمتی مواجه نشده بود.

با شکستن سطح دو دلار برای اولین بار در چند ماه اخیر ، هدف بعدی این رمزارز همچنان اوج تاریخی است که در ماه می قبل از سقوط خود به آن دست یافته بود. سقف تاریخی ۲٫۲۰ دلار اکنون نزدیک‌تر از همیشه است. و با توجه به اینکه بازار  در حال حفظ مومنتوم و روند صعودی خود است، کاردانو به‌ احتمال زیاد در مدت زمان کوتاهی به این هدف قیمتی دست خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:دانشنامه رمزارزها:رمزارز کاردانو ADA

اخیراً موجی از خبرهای مثبت کامیونیتی کاردانو را تکان داده است. راه‌اندازی شبکه آزمایشی عمومی آلونزو پرپل (Alonzo Purple) آخرین فاز آزمایشی این پروژه خواهد بود ، که در نهایت قابلیت قراردادهای هوشمند را به این شبکه می‌آورد. تیم توسعه دهنده کاردانو راه‌اندازی این شبکه آزمایشی عمومی را در توییتر اعلام کرد و توضیح داد که تسترهای شبکه‌های آزمایشی قبلی Alonzo White و  Alonzo Blue برای اجرای شبکه آزمایشی جدید مورد استفاده قرار خواهند گرفت، همچنین به توسعه‌دهندگان علاقه مند نیز مجوز دسترسی به شبکه داده خواهد شد.

کاردانو  (ADA) همچنین اخیراً تأیید کرده است که در صرافی‌های ژاپن لیست خواهد شد که این مسلماً یکی از سخت‌ترین مجوزها برای یک پروژه کریپتو در بازار است. فروش این توکن به بازاری متشکل از ۱۰۰ میلیون کاربر که تا پیش از این قادر به دسترسی به این توکن نبودند، باعث شد تا این دارایی دیجیتالی به یکی از ارزشمندترین رمزارزها در بازار تبدیل شود.

ادغام قراردادهای هوشمند:

با نزدیک شدن شبکه به ادغام کامل قراردادهای هوشمند ، کامیونیتی ایمان خود را به این دارایی حفظ کرده است. تمایل به هولد در سرمایه‌گذاران پرشمار این رمزارز منجر به فشار فروش کمتر و فشار خرید بیشتر آن شده و افزایش قیمت فعلی دارایی را می‌توان به همین امر نسبت داد.

روند قیمت کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته بسیار جالب بوده است.به نظر می‌رسد قیمت کاردانو نسبت به سایر رمزارزها رشد بهتری داشته است.

تحلیل قیمت ۲۴ ساعته نشان می‌دهد که این دارایی یک رشد ۱۴٫۷۷ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرده و افزایش چشمگیری را شاهد بوده است و سرانجام قیمت آن  به سطح مقاومت ۲ دلار رسیده است.

اکنون کاردانو زیر دو دلار معامله می‌شود و اندیکاتورها نشان می‌دهند که ۲ دلار می‌تواند نقطه فرود جدیدی برای این رمزارز که در مسیر رسیدن به اوج تاریخی خود قرار دارد، باشد. یک افزایش ۰٫۲۰ دلاری از این سطح یک رکورد جدید را برای قیمت این رمزارز رقم خواهد زد. و هر ساعت که می‌گذرد، قیمت کماکان اندیکاتورهای گاوی را نشان می‌دهد. به‌احتمال زیاد تا پایان این آخر هفته، کاردانو یک ATH جدید را خواهد شکست.

منبع: newsbtc.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا