انتشار اعلامیه فدرال رزرو; بازگشت BTC به ۶۰ هزار؟

پس از انتشار اعلامیه‌های مورگان استنلی و فدرال رزرو، اکنون قیمت شست‌هزار دلاری بیت‌کوین مجددا در دسترس است.

به گزارش کوین‌تلگراف، به دنبال اعلامیه‌های فدرال رزرو و مورگان استنلی که می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر قیمت بیتکوین داشته باشد، گاوهای بیت‌کوین باری دیگر در تلاش برای حرکت به سمت ۶۰،۰۰۰ دلار هستند.

به دنبال پیش‌بینی اقتصادی روشن‌ بانک فدرال رزرو ایالات‌متحده و اظهارنظرها در خصوص احتمال افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۲۲ در صورت بهبود اشتغال و شاخص‌های اقتصادی، خوش‌بینی به بازار رمزارز در تاریخ ۱۷ مارس باز گشته است.

داده‌های Cointelegraph Markets و TradingView نشان می‌دهد که بیت‌کوین در اولین ساعات معاملاتی خود زیر سطح ۵۷۰۰۰ دلار در حال تقلا بود تا اینکه اعلامیه فدرال رزرو امریکا رالی صعودی آن را موجب شد و این رمزارز را به سقف قیمتی ۵۸،۲۴۳ دلار رساند.

مومنتوم گاوی بیت‌کوین پس از آن شکل گرفت که غول بانکداری سازمانی مورگان استنلی ارائه خدمات سرمایه‌گذاری در بیتکوین به واسطه ۳ صندوق خود را اعلام نمود.

دیگر مهر تایید بر ادامه بازار گاوی فعلی از سوی خالق مدل انباشت به جریان بیت‌کوین PlanB ارائه شد که به عقیده او بیتکوین در قیمت ۱۰۰۰۰۰ دلار «متوقف نخواهد شد» و ممکن است به متوسط قیمت ۲۸۸،۰۰۰ دلار و ُسقف‌های قیمتی حتی بالاتر دست یابد.

بازارهای سهام پس از اظهارات پاول صعود کردند
در پی اظهارات رئیس بانک مرکزی امریکا جروم پاول که منجر به افزایش سهام و شاخص‌های اصلی شد، بازارهای سهام شاهد رشد فعالیت معاملاتی بود.

اس‌اند‌پی ۵۰۰، داو جونز و نزدک به ترتیب با ۰٫۲۹٪، ۰٫۵۸٪ و ۰٫۴۰٪ افزایش روز را به پایان رساندند. سند بهادار ۱۰ ساله خزانه‌داری امریکا نیز با افزایش ۱٫۲۳ درصدی به ۱٫۶۴۱ رسید.

گری‌اسکیل با ارائه خدمات سرمایه‌گذاری جدید خود منجر به صعود آلت‌کوین‌ها شد؛

پس از آن‌ که شرکت گری‌اسکیل (Grayscale Investments) اعلام کرد پنج محصول جدید به خدمات خود افزوده و امکان سرمایه‌گذاری در توکن‌های بت (BAT)، چین‌لینک (LINK)، دیسنترالند (MANA)، فایل‌کوین (FIL) و لایوپیر (LPT) را فراهم کرده است، آلت‌کوین‌های ذکر شده با صعود مواجه شدند.

اطلاعیه: ۵ محصول جدید به خدمات گری‌اسکیل اضافه شده است!

Basic Attention Token $BAT
Chainlink $LINK
Decentraland $MANA
Filecoin $FIL
Livepeer $LPT

مایکل سوننشین ۱۷ مارس ۲۰۲۱
این اطلاعیه منجر به صعود تمامی پروژه‌های ذکر شده شد؛ Livepeer بیشتر از سایرین تحت تأثیر قرار گرفت و قیمت آن با بیش از ۲۶۰٪ افزایش از کف قیمتی ۵٫۵۳ دلار به سقف جدید ۲۰٫۲۱ دلار رسید.

در زمان نگارش این مقاله، FIL با ۴۰٫۷٪ افزایش به ۸۹ دلار، MANA با افزایش ۷٫۳ درصدی به قیمت ۱٫۰۱ دلار و BAT با ۴۴٪ افزایش به سقف ۱٫۳۶ دلار رسیده است.
در حال حاضر ارزش کل بازار رمزارز ۱٫۸ تریلیون دلار و نرخ سلطه بازار بیت‌کوین ۶۰٫۹٪ است.

ترجمه اختصاصی مجله کوین‌گراف
منبع: cointelegraph.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا