رشد ۷۰۰ درصدی بایننس کوین!

گزارش اختصاصی کوین گراف، طبق گزارش شرکت تحقیقاتی مساری، بایننس کوین با رشد هفتصد و نه درصدی در سه ماه ابتدایی سال، بهترین عملکرد را در بین ارزهای دیجیتال شناخته شده به خود اختصاص داده است.

بنا براین گزارش، رشد چشمگیر BNB مدیون ظهور زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است. همچنین این شبکه توانسته است برای اتریوم رقیب جدی به شمار بیاید زیرا گزینه‌ای ارزان‌تر و سریع‌تر برای کاربران خواهد بود. این توکن توانست حجم معاملات صرافی بایننس را افزایش دهد.

از نظر تریدرهای بایننس کوین، این توکن در شبانه روز گذشته ۱۴.۶۵٪ رشد داشته است و تغییرات آن در یک ماه گذشته ۷۱.۵۰٪ بوده است. یکی از تریدرهای ارز دیجیتال با نام مستعار Bitcoin Printer که از حامیان بایننس کوین است ادعا کرده است که BNB در ماه جاری تا ۵۱۰ دلار رشد خواهد کرد.

نکته قابل توجه اینکه، ارزش بایننس کوین در میان مدت به این بستگی دارد که آیا می‌تواند با ارائه نسخه جدید Uniswap با اتریوم رقابت کند یا خیر.

در هفته گذشته نمودار قیمت BNB بالاتر از نمودار میانگین متحرک در بازه‌های کوتاه مدت و بلند مدت قرار داشت. با توجه به بررسی‌هایی که بر این ارز انجام شده، رشد قیمت آن قابل پیش‌بینی بوده است. تحلیل‌گران معتقدند که دو سطح ۴۵۰ و ۵۰۰ دلار دو سطح کلیدی مهم در روند کنونی کوین صرافی بایننس هستند.

منبع: newsbtc.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا