چگونه NFT بخریم؟ (آموزش تصویری)

این روزها بازار NFT Artها بیش از هر زمان دیگری رونق گرفته است. بسیاری که علاقه به کلکسیون کردن آثار هنری دارند، بدون ترس از تقلب می‌توانند این نسخه‌های دیجیتال NFT را خریداری کنند.

اگر کسی نخستین بار وارد یکی از Marketplaceهای NFT شود، شاید کمی سردرگم کننده به نظرش برسد. لذا در این مطلب سعی کردیم تا نمونه‌ای از خرید NFT را در یکی از محبوب‌ترین Marketplaceها به نمایش درآوریم. با ما همراه باشید.

آموزش خرید NFT در AirNFTs:

نخست وارد مرورگر کیف‌پول (کادر ۱) شده و dApp مورد نظر (کادر ۲) را اجرا کنید.

توصیه می‌شود با IP ایران وارد dApp نشوید. می‌توانید از ابزارهایی مانند «تونل VPS» برای این منظور بهره ببرید.

در صورت نیاز به ابزاری مناسب برای تغییر IP می‌توانید از سرویس‌های حرفه‌ای «تونل VPS» کوین‌گراف استفاده کنید. برای اطلاع از جزئیات و تعرفه «تونل VPS» با کارشناسان ما در واتساپ با شماره ۰۹۳۰۹۷۱۴۰۲۲ در ارتباط باشد.

 

سپس لازم است اتصال dApp با کیف‌پول خود را برقرار کنید. برای این کار دکمه Connect (کادر قرمز) را لمس کنید.

از میان گزینه‌های موجود Trust Wallet را انتخاب کنید. البته در صورت استفاده از سایر کیف‌پول‌ها بسته به نیاز می‌توانید گزینه دیگری را نیر انتخاب کنید.

اتصال کیف‌پول به dApp برقرار شد! حال از میان NFTهای موجود در بازار گزینه مورد نظر خود برای خرید را انتخاب کنید. برای اینکار تنها کافیست عکس NFT را لمس کنید. ما برای مثال Chonky Cats #26 (کادر قرمز) را انتخاب کرده‌ایم.

حال به صفحه محصول رسیده‌اید. توضیحات NFT و قیمت آن در کادر شماره ۱ مشخص شده‌اند. در صورت تمایل به خرید دکمه Buy (کادر ۲) را لمس کنید.

طبق روال هر تراکنش دیگری، اکنون نوبت تأیید نهایی تراکنش است. در این صفحه مبلغ پرداختی و کارمزد تراکنش توسط تراست‌والت به شما یادآوری می‌شود. در صورت تأیید دکمه Approve (کادر قرمز) را لمس کنید.

خرید شما با موفقیت انجام شد! کادر قرمز نشان دهنده تأیید این موضوع است.

با پایین آوردن صفحه متوجه می‌شوید که NFT مورد نظر به کالکشن شما در این Marketplace اضافه شده است.

 

وبسایت رسمی AirNFTs:

airnfts.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا