رویکرد سختگیرانه مالزی علیه استخراج؛ ۱،۷۷۳ ماینر بیت‌کوین توسط پلیس مالزی امحاء شد!

رویکرد سختگیرانه مالزی علیه استخراج؛ 1،773 ماینر بیت‌کوین توسط پلیس مالزی امحاء شد

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از یو.تودی؛ براساس گزارش روزنامه‌های محلی، پلیس مالزی روز یکشنبه تعداد ۱۷۷۳ دستگاه ماینر بیت‌کوین ASIC را نابود کرد.

مقامات مالزیایی در نتیجه ۳۸ حمله به مراکز غیرقانونی استخراج بیت‌کوین، این تعداد دستگاه را کشف و ضبط کردند. به غیر از دستگاه‌های ماینینگ، کامپیوترها، مود‌م‌ها، سوئیچ‌ها و روتر‌های دسکتاپ و دوربین‌های مدار بسته آنها نیز از بین برده شد.

استخراج غیرقانونی رمزارز در مالزی بسیار رایج است. مقامات مالزی تجهیزات ضبط شده مذکور که با برق دزدی تامین می‌شدند، را تنها در طی ماه دسامبر کشف کردند. این تجهیزات بیش از ۸۰۰,۰۰۰ دلار ارزش داشتند.

دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین به دلیل انجام معادلات پیچیده ریاضی، به برق زیادی احتیاج دارند. به همین دلیل، تامین این تجهیزات با برق دزدی باعث فشار زیاد بر خطوط برق و در نهایت خاموشی می‌شود. در مورد اخیر سه منزل مسکونی به دلیل عملیات ماینینگ غیرقانونی دچار حریق شده بودند.

استخراج غیرقانونی رمزارز در سایر نقاط جهان به شدت رواج دارد. در ماه می گذشته، پلیس بریتانیا تصادفاً یک عملیات ماینینگ غیرقانونی بیت‌کوین را در حین جستجوی یک کارخانه حشیش کشف کرد.

منبع: u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا