کوین بیس در میان مانع تراشی های دولتی, از اپ استور کریپتویی پرده برداشت!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌تلگراف، کوین‌بیس در تلاش است تا حضور جهانی خود را تقویت کند و اعلام کرد که تمرکز خود را بر روی راه‌اندازی محصولات جدید ازجمله اپ استور کریپتو در اکثر کشورها متمرکز خواهد کرد.

کوین‌بیس (Coinbase)، برترین صرافی رمزارزی متمرکز در آمریکا، از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی اپ استور کریپتو با محصولات توسعه‌یافته توسط اشخاص ثالث خبر داده است.

برایان آرمسترانگ مدیرعامل کوین‌بیس در یک پست وبلاگی در تاریخ ۳۰ ژوئن، از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی یک اپ استور پرده برداشت و اظهار نمود که در حالی که «اقتصاد کریپتو هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد […] واضح است که هر ساله فعالیت اقتصادی در حوزه رمزارز بیشتر و بیشتر خواهد.»

«اپل سعی نکرد خودش تمام‌ برنامه‌های ایفون را بسازد، بلکه به توسعه‌دهندگان این قدرت را داد و به کاربران راهی آسان برای دسترسی به برنامه‌های ابتکاری جدید اعطا کرد. ما هم باید این کار را در حوزه رمزارز انجام دهیم.»
آرمسترانگ تخمین زده است که اکنون «[ده‌ها] میلیارد دلار فعالیت اقتصادی بر روی دپ‌ها در جریان است.»

گفتنی است، برایان ارماسترانگ در این پست بر تعهد کوین‌بیس برای گسترش تعداد رمزارزهای پشتیبانی شده و افزایش سرعت لیستینگ‌های جدید نیز تأکید کرد و از برنامه‌هایی برای کاهش بازبینی‌های قانونی لیستینگ‌های جدید و راه‌اندازی یک «زون آزمایشی» برای دارایی‌های جدید خبر داد.

فرآیند بازبینی‌ حقوقی از ۷۰ پرسش به ۱۲ پرسش کاهش می‌یابد:

قابل به ذکر است که با توجه به اینکه بسیاری از دارایی‌ها به دلایل مقرراتی ممکن است از معیارهای کوین‌بیس برای لیست شدن در معاملات برخوردار نباشند، این صرافی معتقد است که می‌تواند عملکردهای اساسی کیف پول مانند حضانت و خدمات انتقال برای «اکثر دارایی‌ها» را فراهم کند.

این صرافی همچنین بیان کرده که اپ Coinbase به زودی «از هر اپ رمزنگاری غیرمتمرکزی» پشتیبانی خواهد کرد و این نشان می‌دهد که کاربران این صرافی به زودی می‌توانند از طریق اپ Coinbase با اکوسیستم در حال رشد دیفای تعامل برقرار کنند.

و اما آرمسترانگ به تمایل کوین‌‌بیس برای تبدیل شدن به یک شرکت «جهانی» نیز اشاره نمود. در حالی که این پست کوین‌‌بیس را متمرکز بر ارائه محصولات خود در «تعداد محدودی از مناطق» توصیف می‌کند، اما این صرافی امیدوار است که این محصولات جدید را «به طور پیش‌فرض» در اکثر کشورها روانه بازار کند.

گفتنی است، برنامه‌های جدید کوین‌‌بیس در حالی اعلام می‌شود که رگلاتورهای سراسر جهان به طور فزاینده‌ای صرافی‌های رمزنگاری را هدف قرار می‌دهند، برای مثال سازمان مرجع راهبرد مالی انگلستان به صرافی بایننس دستور داد تمام «فعالیت‌های نظارت شده» را در این حوزه قضایی متوقف کند.

صرافی هوبی ((Huobi در پاسخ به سرکوب گسترده کریپتو در چین، دسترسی کاربران چینی و سرمایه‌گذاران خرد انگلیسی را به محصولات مشتقه خود ممنوع کرد. در ماه آوریل، رگلاتور مالی استان انتاریو کانادا نیز Bybit و Kucoin را به نقض قوانین محلی اوراق بهادار متهم کرد و ماه بعد Bybit مورد انتقاد اداره خدمات مالی ژاپن نیز قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا