استیکینگ با سود سالانه ۹۰۰ درصدی در برنامه StackOS!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از مدیوم، توکن‌های STACK را استیک کرده و خود را برای برنامه StackOS Staking آماده کنید. ما برای این برنامه بسیار هیجان‌زده هستیم چراکه این یک برنامه بزرگ قبل از مین‌نت (شبکه اصلی) ابر غیرمتمرکز StackOS و برنامه گره ما است. توکن‌های STACK خود را شنبه ۳ جولای ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی UTC استیک کنید. این برنامه با یک API نهصد درصدی همراه است که با تعداد توکن‌های استیک شده شما نوسان خواهد کرد. هرچه زودتر بپیوندید بازده آن بالاتر خواهد بود!

دو استخر جداگانه وجود خواهد داشت. یکی روی بایننس اسمارت چین (BSC) و دیگری بر روی زنجیره اتریوم (Etherium). با کیف پول متامسک (MetaMask) خود می توانید به این استخر استیکینگ بپیوندید. اگر می‌خواهید در BSC عضو شوید می توانید این زنجیره هوشمند را به کیف پول متامسک خود اضافه کنید. ما از همه کاربران دعوت می‌کنیم که به این برنامه بپیوندند چراکه این یک نقطه عطف مهیج در سفر ما است.
تخمین درصد APY با مقدار مشخصی از استیک: اگر ۱۰ میلیون توکن STACK استیک شده باشد، APY استخر روی BSC 90٪ خواهد بود.

یک فیلم دمو از نحوه استیکینگ اندکی قبل از زمان راه‌اندازی منتشر خواهد شد. لینک این استخر استیکینگ در ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر UTC در روز شنبه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

توکن‌های STACK خریداری کنید:
برای برنامه استیکینگ آماده شوید، مقداری STACK بخرید! توکن‌های STACK بر روی شبکه BSC و Ethereum موجود است، برای خرید این توکن‌ها به صرافی‌های زیر مراجعه کنید:

۱٫ Pancakeswap
۲٫ Uniswap

درباره StackOS:
پلتفرم StackOS یک پروتکل باز بین زنجیره‌ای است که به افراد و سازمان‌ها امکان می‌دهد منابع محاسباتی خود را به اشتراک بگذارند و یک ابر غیرمتمرکز به طور جمعی ایجاد کنند؛ جایی که توسعه‌دهندگان در سراسر جهان می‌توانند اپلیکیشن‌های فول استیک (Full Stack)، اپ‌های غیرمتمرکز، شبکه‌های خصوصی بلاکچین و گره‌های مین‌نت را پیاده‌سازی کنند.

هدف ما این است که یک «پروتکل زیرساختی توقف‌ناپذیر» را به جهانیان ارائه دهیم که به هر شخص در سراسر جهان امکان می‌دهد بدون ایجاد هزینه‌های سنگین مدیریت ابر، اپلیکیشن خود را پیاده‌سازی کرده و هر اپلیکیشنی را که می‌خواهد آزادانه اجرا کند. بعلاوه StackOS قصد دارد به فروشگاه‌ها و کسب کارهای سراسر جهان کمک کند تا با کمترین هزینه فنی و به‌صورت مقرون به‌صرفه و ایمن آنلاین شوند.

پلتفرم StackOS هم اکنون توجه بسیاری را در بازار به خود جلب کرده و در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی توکن بومی STACK خود بر روی مین‌نت برای استفاده عموم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا