چرا XRP تا رسیدن به ۲ دلار راه زیادی در پیش دارد؟

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از ای‌ام‌بی‌کریپتو؛ مدتی است که قیمت رمزارز XPR در روند صعودی قرار گرفته است. روند صعودی XRP به بالای میانگین متحرک ساده (SMA) 200 روزه، و بالای خط روند نزولی که از بالاترین سطح آن از ماه آوریل تا ماه می ادامه یافت، رسیده است. بنابراین به نظر می‌رسد که فشار خرید XRP افزایش یافته و ممکن است که نشانه‌ای از تداوم حرکت صعودی باشد.

با این وجود، این آلت‌کوین با خطرات کوتاه مدت روبرو شده است. اما می‌توان انتظار داشت که خریداران بر چنین موانعی فائق آیند و خود را برای هفته پرحادثه پیش‌رو آماده کنند. در زمان نگارش این مقاله XRP ارزش ۱٫۲۲ دلاری دارد که ۸ درصد در روز گذشته افزایش یافته است.

چرا XRP تا رسیدن به 2 دلار راه زیادی در پیش دارد؟

آخرین حرکت روند XRP در سطح ۱ دلار الگوی پرچم صعودی را، از جایی که در بازار صعود دیگری نیز در حال تشکیل بود، تکمیل کرد.  هدف فوری بعدی، افزایش ۳۸٫۲ درصدی (در ۱٫۳۷ دلار) از پایین‌ترین سطح XRP در اواخر جولای بود.

اما اینجا خطراتی وجود دارد. اولین مانع در سطح فیبوناچی ۲۳٫۶ درصدی و دومی در ۱٫۲۹ دلار در نوسان بالای ۲۰ ماه می این رمزارز. نزدیک شدن به این سطوح، حرکت صعودی را تائید می‌‌کند، که می‌تواند سطوح دیگر فیبوناچی ۵۰ و ۶۱٫۸۰ درصدی را هدف قرار دهد.

در صعود به سمت ۲ دلار، آخرین سنگر برای XRP دفاع در برابر مقاومتهای سطح ۱٫۷۰ دلاری بود. در مقابل، اصلاحات قیمت می‌توانند از ۰٫۸۰ تا ۰٫۹۱ دلار مدیریت شوند. این محدوده قیمت پایه‌ای برای روند صعودی این رمزارز بوده است.

استدلال:

وقتی که اندیکاتورها در موقعیت قوی قرار گرفته‌اند، اصلاحات قیمت در آینده نزدیک محتمل به نظر می‌رسد. این پیش‌بینی برای XRP به دلیل اندیکاتور RSI است که برتری خریداران را نشان می‌داد، و این برتری نیازمند کاهش به سطحی سالمتر، در سطوح پایینتر بوده است.

اندیکاتور MACD در آستانه یک تقاطع نزولی قرار داشت، در حالی که تاریخچه روند آن نشان می‌داد که روند صعودی در حال بازگشت است. با این حال، روند صعودی XRP برگشت نکرد، زیرا شاخص حرکت +DI بسیار بالاتر از –DI بود.

نتیجه:

افزایش قیمت XRP به ۲ دلار ممکن است قطعی به نظر برسد، اما گاوهای بازار هنوز نیاز به جان گرفتن دارند. برخی از سطوح فیبوناچی هنوز سقوط نکرده و احتمال کاهش قیمت در کوتاه‌مدت نیز وجود دارد.

در صورت بازیابی فوری، معامله‌گران می‌توانند برای سرمایه‌گذاری در روند صعودی پیش‌بینی شده، به نقاط ذکر شده در مقاله دقت کنند.

منبع: ambcrypto.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا