تجزیه و تحلیل ALPHA

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتونومیکز؛ شرکت Alpha Finance Lab، هدف پلتفرم DeFi زنجیره‌ای تقاطعی خود را بر ارائه توکن ALPHA به کاربران، از طریق بلاکچین‌های مختلف، مانندBinance Smart Chain و اتریوم، بنا گذاشته است. این پلتفرم امیدوار است که با ترکیب بستر DeFi با محصولات خاص شرکت خود، در حالی که دسترسی و استفاده برای کاربران را آسانتر می‌سازد، بتواند به نیازهای برآورده نشده متخصصان نیز پاسخ دهد. عملکرد Alpha Lending، اولین محصول Alpha Finance Lab، تنظیم الگوریتم نرخ بهره است.

شرکت Alpha Finance Lab، با تمرکز بر شناسایی نیازهای فضای FinTech و رفع آنها با یک دوره توسعه سرسام‌آور، خود را از سایر اکوسیستم‌های DeFi متمایز می‌کند. با Alpha Finance Lab شما فقط از ابزارهای مورد نیاز خود استفاده نمی‌کنید، بلکه همچنین راه‌حلهای کاربرپسند دریافت خواهید کرد، که به دسترسی بیشتر شما به DeFi کمک می‌کند.

علاوه بر تقویت توانایی‌ها و کاربردهای اکوسیستم آلفا، هدف دیگر محصولات توسعه یافتهAlpha Finance Lab، بهبود توکن ALPHA است. بیایید به تحلیل تکنیکال توکن ALPHA نگاهی بیاندازیم.

عملکرد گذشته:

قیمت ALPHA در حال حاضر ۱٫۰۱ دلار، با افزایش ۱۵٫۸۹ درصدی در روز گذشته است. قیمت در هفت روز گذشته ۱٫۰۹۶ درصد کاهش یافت. رمزارز ALPHA  در ۲۴ ساعت گذشته، بین ۰٫۸۷۲۶ تا ۱٫۰۳ دلار معامله شد.

تجزیه و تحلیل تکنیکال ALPHA

اندیکاتور RSI در رقم ۶۳٫۵۰ درصد، نشان می‌دهد که روند صعودی ALPHA در سطوح مختلف با حمایت همراه بوده است، اما در برخورد با مقاومت ۶۸% نزولی شد و به حمایت ۵۴٫۹۵% بازگشت. روند قیمت در حال حاضر در حال تجمیع به سمت منطقه خرید اشباع‌شده‌ است، پس نشان‌دهنده‌ی فشار بالای خرید در بازار است.

اندیکاتورهای MACD و EMA بالاتر از محدوده صفر، یعنی محدوده مثبت بازار قرار دارند. البته می‌توان یک موج نزولی هم در نمودار روزانه دید، که نشان می‌دهد فشار فروش در حال پیشی‌‌گرفتن در بازار است.

در نمودار روزانه، اندیکاتور OBV در یک روند ثابت قرار دارد، که نشانه از خنثی بودن احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به ALPHA دارد.

قیمت امروز و فردا ALPHA:

قیمت آلفا کمی بالاتر از نقطه پیوت ۰٫۸۹۴ قرار دارد. اصلاح مقاومت در ۰٫۹۲ دلار، ۰٫۹۴ دلار و ۰٫۹۷ دلار شکل می‌گیرد، که به ترتیب سطوح ۱، ۲ و ۳ هستند. اگر قیمت بتواند این سطوح مقاومتی را بشکند، معامله‌گران می‌توانند انتظار صعود داشته باشند. قیمتها پس از رسیدن به یک سطح مقاومت، سریعاً مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

سطوح مقاومت ALPHA از ۰٫۸۶ دلار شروع می‌شود. اگر قیمت به این سطح برسد، ممکن است سعی در بازگشت داشته باشد. با این حال، جدایی از این سطح فرصت کوتاهی برای معاملات را فراهم سازد.

اندیکاتورها نشان‌دهنده‌ی تغییر روند هستند، بنابراین معامله‌گران را قادر می‌سازد تا احوالات بازار را تعیین کنند. اگر فشار خرید بر بازار غلبه کند، ادامه روند صعودی برای فردا مشخص می‌شود، و برعکس.

منبع: cryptoknowmics.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا