پیش‌بینی اسکات ملکر (گرگ خیابانها): بیت‌کوین صد هزار دلاری در ۶ تا ۱۲ ماه آینده!

پیش‌بینی اسکات ملکر (گرگ خیابانها): بیت‌کوین صد هزار دلاری در 6 تا 12 ماه آینده!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از نیوز.بیت‌کوین؛ اسکات ملکر (Scott Melker)، معامله‌گر و سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال، معروف به «گرگِ خیابانها» (The Wolf of All Streets)، انتظار دارد قیمت بیت‌کوین تا پایان سال رکوردهای جدیدی را ثبت کند. او گفت: «اصلاً تعجب نمی‌کنم اگر بیت‌کوین در شش الی دوازده ماه آینده شش‌رقمی‌شود، یا حتی اتریوم در آن زمان به ده هزار دلار برسد.» این معامله‌گر همچنین لایحه زیرساخت ۱٫۲ تریلیون دلاری مجلس سنا را بزرگ‌ترین تبلیغ برای بیت‌کوین در طول تاریخ می‌داند.

اسکات ملکر علائم مثبت زیادی را در بیت‌کوین مشاهده می‌کند، که قیمت را به ۱۰۰ هزار دلار سوق خواهند داد:

اسکات ملکر، مجری پادکست “The Wolf Of All Streets”، هفته گذشته پیش‌بینی خود را از روند بیت‌کوین با Kitco News به اشتراک گذاشت. ملکر معامله‌گر و سرمایه‌گذار شرکت Texas West Capital است. او نویسنده خبرنامه “The Wolf Den” و مشاور تعدادی از پروژه‌های مبتنی بر بلاکچین نیز هست. در ژوئن سال گذشته، بایننس به او جایزه تأثیرگذارترین چهره شمال امریکا را اهدا کرد.

وی در مورد لایحه زیرساخت ۱٫۲ تریلیون دلاری که هفته گذشته در سنا تصویب شد، اظهار داشت که این بزرگ‌ترین تبلیغ برای بیت‌کوین در طول تاریخ است. ملکر با اشاره به بحث و گفت‌وگوهای بسیار در داخل جامعه رمزارز و تعداد رو به رشد قانون‌گذارانی که از رمزارزها حمایت می‌کنند، گفت:

«اینکار باعث افزایش آگاهی می‌شود، و احتمالاً موجب می‌گردد که افراد بیشتر رمزارز خریداری کنند.»

وی ادامه داد: «ما داریم در مورد چاپ بیش از یک تریلیون دلار برای تأمین بودجه یک لایحه زیرساختی، که هیچ ارتباطی با ارزهای رمزنگاری‌شده، ندارد صحبت می‌کنیم. اما یک ارز دیجیتال این لایحه را برای سه یا چهار روز متوقف کرد. و کل دنیا داشتند در مورد بیت‌کوین و صنعت رمزارز صحبت می‌کردند. این طعنه‌آمیز است.»

مجری پادکست The Wolf of All Streets اضافه کرد، که لایحه زیرساخت هنوز باید به تصویب مجلس نمایندگان برسد و به قانون تبدیل شود. «این حتی تا سال ۲۰۲۳ هم اتفاق نمی‌افتد. بنابراین ما داریم در مورد یک چشم‌انداز بسیار بلندمدت برای هرگونه فعالیت در اینجا صحبت می‌کنیم.»

صندوق قابل معامله بیت‌کوین (ETF):

قابل به ذکر است، یکی دیگر از عوامل مثبت مؤثر بر بازار رمزارز، احتمال تصویب صندوق قابل معامله بیت‌کوین (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) است. وی تصریح کرد: «تصویب ETF بزرگ‌ترین رویداد در تاریخ بیت‌کوین خواهد بود که باعث خواهد شد نهادها و پول‌های عظیم (صندوق‌های بازنشستگی، موقوفات، صندوق‌های ثروت ملی) اطمینان لازم برای ورود به این رمزارز را پیدا کنند. آنها زمانی وارد می‌شوند که ETF بیت‌کوین وجود داشته باشد.» این معامله‌گر توضیح داد:

«این می‌تواند کاتالیزوری برای پذیرش نهادی واقعی بیت‌کوین باشد. یک دارایی نظارت شده که می‌توانند به آن اعتماد کنند و توسط مدیران ریسک آنها و SEC بررسی می‌شود.»

ملکر ضمن اشاره به این که مقررات در حوزه رمزارز اجتناب‌ناپذیر است، گفت: رئیس جدید SEC، گری گنسلر که قبلاً در موسسه فناوری ماساچوست (MIT) دوره‌های ارزهای دیجیتال را تدریس می‌کرد، احتمالاً مقرراتی معقول را برای صنعت رمزنگاری وضع خواهد کرد. گنسلر اخیراً به سناتور الیزابت وارن گفته است که برای نظارت بر صنعت رمزنگاری به افراد و منابع بیشتری نیاز است.

ملکر می‌گوید: «مقررات معقولی که از مصرف‌کنندگان محافظت می‌کند چیز خوبی است و احتمالاً در را به روی بسیاری از پول‌های بزرگ نهادی که منتظر مشاهده چنین چراغ سبزی هستند، باز می‌کند.»

ملکر همچنین پیش بینی قیمت خود برای بیت‌کوین و اتر را مورد بحث قرار داد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت‌کوین ۴۷،۲۱۸ دلار و قیمت اتریوم ۳۲۷۳ دلار است.

مجری پادکست The Wolf of All Streets توضیح داد: «این تابعی از قیمت است که در واقع به ارزش می رسد.» و «ما شاهد لیکویید عظیم معامله‌گران اهرمی بودیم که باعث شد قیمت ها بسیار بیشتر از آنچه باید کاهش یابد.»

اصلاح قیمت رمزارزها:

وی تصریح کرد: وقتی بیت‌کوین از ۶۰ هزار دلار به ۵۰ هزار دلار افت کرد، تقریباً ۱۰ میلیارد دلار لیکویید شد. حدود یک میلیون حساب خرد لیکویید شدند. و ما این اتفاق را از ۴۰،۰۰۰ دلار تا ۳۰،۰۰۰ دلار نیز شاهد بودیم. فکر نمی‌کنم این ارزش عادلانه بیت‌کوین باشد. در حال حاضر ما باری دیگر شاهد علاقه موسسات هستیم که از این قیمت‌های پایین بهره میبرند».

ملکر با پیش بینی رکوردهای جدید بی سابقه برای بیت‌کوین و اتریوم تا پایان سال، توضیح داد: «من معتقدم که این اصلاح به پایان رسیده است و ما باید تا اواخر سال شاهد سقف‌های تاریخی جدید باشیم. اصلا تعجب نخواهم کرد اگر ببینم بیت‌کوین در ۶ تا ۱۲ ماه آینده شش‌رقمی شده باشد یا حتی اتریوم در آن زمان به ۱۰ هزار دلار برسد.»

وی افزود که در دراز مدت، بیت‌کوین به احتمال زیاد یک دارایی هفت رقمی و اتریوم حداقل یک دارایی ۲۰ تا ۳۰ هزار دلاری خواهد بود.

ملکر در ماه می، گفته بود که سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در میم‌کوین دوج‌کوین (dogecoin) وارد بازار رمزارز شوند. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مالک تیم NBA دالاس ماوریکس، مارک کوبان (Mark Cuban)، اخیراً گفته اند که دوج‌کوین به عنوان یک ابزار مبادله، «قوی ترین» ارز رمزنگاری‌شده است.

منبع: news.bitcoin.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا