معرفی پنج بازی برتر NFT در سال ۲۰۲۱:

۲۰۲۱ سالی بود که «توکن‌های غیرقابل تبدیل» یا NFT به یک موضوع عمومی و همه‌گیر تبدیل شدند. در سراسر جهان خبر فروش یک توکن NFT که به رقم بیش از ۶۰ میلیون دلار منتشر شده‌است. این طبیعتاً باعث شده تا جذابیت NFTها بیشتر شود و همگان درگیر این فناوری شوند. و چه راهی بهتر از کسب درآمد از راه بازی‌کردن؟ در حقیقت، بسیاری از پروژه‌های NFT حول محور ورود کاربران به یک دنیای مجازی و تعامل با دیگران از طریق یک متاورس (Metaverse) می‌چرخند. اگر می‌خواهید با جریان NFT همراه شوید و یکی از اولین بازیکنان یک بازی NFT باشید، این مقاله برای شما مناسب است. در این مطلب پنج گزینه برتر از بهترین بازی‌های NFT در سال ۲۰۲۱ معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: متاورس چیست؟

 

۵٫ Splinterlands:

اسپلینتر لندز (Splinterlands) یک بازی جنگی کارتی NFT است، که به کاربران امکان می‌دهد هم‌زمان بازی و کسب درآمد کنند. در واقع، کاربران می‌توانند در سراسر این دنیای مجازی با دیگر بازیکنان به نبرد و معامله بپردازند و درآمد داشته باشند. بازیکنان همچنین می‌توانند اعتبارات درون بازی را از طریق انواع رمزارزهای موجود در این پلتفرم و یا در بازارهای NFT مانند Opensea خریداری کنند.

معرفی پنج بازی برتر NFT در سال 2021:

۴٫ Axie Infinity:

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) جهانی «الهام گرفته از پوکمون» است، جایی که کاربران وارد یک دنیای حیوانات خانگی فانتزی می‌شوند و می‌توانند به رقابت بپردازند و موجودات فانتزی به نام AXIES را ترید کنند. Axie Infinity Shards (با نام مستعار AXS) توکن‌های این پروژه است که به دارندگان آنها امکان استیک، پرداخت و مشارکت در اداره این پلتفرم می‌دهد. قابلیت استیکینگ هنوز فعال نشده است و این موضوع قطعاً بازیکنان زیادی را در آینده جذب این پروژه خواهد کرد. این پروژه قطعاً شایسته بررسی بیشتر است.

علاوه بر همه این‌ها، برخی از زمین‌های این متاورس در حال خریداری شدن هستند. این قطعاً باعث افزایش قیمت‌ آن‌ها با گذشت زمان می‌شود. پس اگر می‌خواهید وارد خرید و فروش NFT شوید، این زمین خاص را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش بازی Splinterlands و شیوه کسب درآمد از آن

 

The Sandbox .3:

سندباکس (Sandbox) یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاکچین است، که در آن کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال را خرید و فروش یا حتی خودشان بسازند. به لطف سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز (DAO) و NFTها، سندباکس با ترکیب غیرمتمرکزسازی و گیمینگ، یک تجربه آنلاین عالی را برای شما رقم می‌زند. سندباکس رسالت خود را بر فراهم‌آوردن فناوری بلاکچین برای گروه‌های دیگر جامعه بنا گذاشته است. آنها نه‌تنها گیمرها را هدف قرار داده‌اند، بلکه توسعه‌دهندگان خلاق را نیز به خود جذب می‌کنند، زیرا کاربران نه‌تنها می‌توانند بازی و کسب درآمد کنند، بلکه می‌توانند آثار هنری دیجیتال هم بسازند و آنها را در بازی به فروش برسانند.

۲٫ Unland:

بازی آپ‌لند (Upland) برای  سیستم‌عاملهای اندروید و IOS ساخته شده‌است. آپ‌لند شبیه یک بازی مونوپولی است، که در آن می‌توانید املاک دنیای واقعی را خرید و فروش کنید. تفاوت این پروژه با دیگر بازی‌های آنلاین با مفهوم مشابه، نماد آپ‌لند یک لامای بامزه است. به دور از شوخی، تفاوت اصلی این است که بازیکنان می‌توانند در بازی مالکیت حقیقی به شکل توکن داشته باشند. بنابراین وقتی ملکی را در این بازی خریداری می‌کنید (که آدرسی در دنیای واقعی دارد)، آن ملک به لطف «قراردادهای هوشمند» متعلق به شما خواهد بود.

۱٫ Aavegotchi:

آوه‌گوچی یکی از بازی‌های NFT مورد علاقه ما در سال ۲۰۲۱ در CryptoTicker است. آوه‌گوچی یک بازی NFT بر پایه بلاکچین است که بر اساس بازی Tamagotchi ساخته شده است. آن دستگاه‌های کوچک سیاه و سفید حیوانات مجازی، که در گذشته با آنها بازی کرده و به آنها غذا می‌دادید را به یاد دارید؟ این پروژه دقیقاً مانند آن اما به همراه NFT است. Aavegotchiها، خودNFTهایی هستند که می‌توانید آنها را خریداری کنید. هر Aavegotchi منحصر به فرد و دارای خصوصیات خاص خود است. هرچه مشخصات یک Aavegotchi کمیاب‌تر باشد، ارزش آن هم بیشتر است.

منبع: cryptoticker.io

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا